Sfaturi pentru tinerii absolvenţi: Cinci paşi de urmat pentru a se angaja mai uşor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
locuri de munca angajari cereri anunturi

Imediat după absolvire, începe etapa de căutare a unui loc de muncă, perioadă care, de cele mai multe ori, dă mari bătăi de cap tinerilor. Pentru a veni în ajutorul proapeţilor absolvenţi, Microsoft le-a pus la dispoziţie câteva instrumente necesare pentru ca aceştia să îşi îndeplinească obiectivele şi să îşi pună în valoare talentul.

Mai jos sunt câteva dintre instrumentele Microsoft şi LinkedIn care te pot ajuta în căutarea locului de muncă dorit: 

1. Creaţi un CV convingător

Microsoft Resume Assistant: Această funcţie, pe care o găsiţi în Word, dispune de inteligenţă artificială şi prezintă insight-uri utile şi personalizate din LinkedIn pentru crearea unui CV şi găsirea locului de muncă perfect. Când CV-ul este în lucru, Editorul verifică anumite aspecte care ţin de stil, cum ar fi referinţe la persoana întâia, verbele vagi, expresiile neadecvate şi multe altele. 

2. Puneţi-vă în valoare în interviurile video 

Funcţia Background Blur din Microsoft Teams estompează fundalul în timpul convorbirilor şi ascunde imaginile din spate, astfel încât să nu vă faceţi griji cu privire la decorul din cameră.

Focus Assist (disponibil pe Windows 10) vă ajută să rămâneţi concentraţi, intervenind împotriva distragerilor cauzate de notificări, sunete şi alerte atunci când aveţi nevoie de timp pentru a vă scrie primul CV sau pentru a crea un profil LinkedIn. 

3. Daţi viaţă propriilor idei

Aplicaţiile inteligente din suita Office365, precum Editor şi PowerPoint Designer,  oferă un suport dinamic şi profesional. PowerPoint Designer îmbunătăţeşte slide-urile, generând automat idei de design. Atunci când conţinutul este introdus pe un diapozitiv, funcţia vine în ajutorul utilizatorului, acţionând în fundal şi corelând conţinutul cu o serie de recomandări de layout-uri care au un design profesionist. 

   

4. Scrieţi texte mai concise 

Ideas in Word urmăreşte ceea ce scrieţi, oferindu-vă sugestii inteligente pentru a face scrierea mai concisă, lizibilă şi incluzivă. Funcţia foloseşte şi învăţarea automată pentru a sugera idei de conţinut pentru frazele mai dificile. Ideas poate fi util şi pentru citirea documentelor, furnizând timpul de lectură estimat. Totodată, extrage punctele-cheie şi descifrează acronime prin utilizarea datelor din Microsoft Graph. 

5. Creează o listă de priorităţi

Cu funcţia To-Do vă puteţi organiza ziua, astfel încât să nu rataţi niciodată un interviu, o întâlnire sau o sarcină de lucru. Integrarea cu Outlook.com permite să vă introduceţi e-mailurile în listele de „To-Do” prin drag and drop şi să programaţi sarcini noi prin includerea acestora în calendarul Outlook.com.

Cu Microsoft To-Do puteţi să:

- Planificaţi ziua - adăugaţi sarcini din sugestiile oferite sau introduceţi noi sarcini în My Day. 

- Setaţi datele scadente şi notificările de tip reminder pentru fiecare sarcină, pentru a ţine pasul cu acestea. 

- Setaţi importanţa unei sarcini şi aceasta va apărea automat în lista inteligentă cu sarcini Importante 

În sprijinul proaspeţilor absolvenţi, compania pune la dispoziţie o serie de 6 podcast-uri ce conţin experienţe practice de utilizare a tehnologiei şi modul în care aceasta a contribuit la succesul în mai multe domenii.

Podcast-urile prezintă poveşti autentice a doisprezece invitaţi, de la studenţi care îşi urmează pasiunile - cum ar fi studentul la medicină de la Duke, Shree Bose, şi rapperul de 16 ani Sparsh Shah - la profesionişti de succes care împărtăşesc lecţiile pe care le-au învăţat, cum sunt producătorul de muzică Young Guru, premiat pentru ceea ce a realizat, şi redactorul de revistă Joyce Chang.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite