VIDEO Brandul de ţară al României, în viziunea unui sociolog american: „Haideţi să ne vedeţi castelele, munţii sau pădurile virgine“

VIDEO Brandul de ţară al României, în viziunea unui sociolog american: „Haideţi să ne vedeţi castelele, munţii sau pădurile virgine“

Brett Loyd Foto Dorin Constanda

România ar trebui să se debaraseze de etichete vechi precum fostă ţară de după Cortina de Fier, din estul Europei, şi să se promoveze, mai curând, ca o destinaţie romantică unde poţi să faci un tur al castelelor medievale încărcate de istorie, apreciază directorul The Polling Company, Brett Lloyd, autor al unui sondaj comparativ SUA-România, în colaborare cu INSCOP.

În baza rezultatelor celor două sondaje realizate în paralel în SUA şi România, Brett Lloyd a explicat, într-un interviu acordat Adevărul, cum interpretează răspunsurile. The Polling Company, societatea de sondarea opiniei publice pe care o conduce, a devenit foarte cunoscută după ce s-a remarcat la ultimele alegeri prezidenţiale americane, fiind singura care a prezis cu exactitate victoria lui Donald Trump.

Care sunt asemănările şi deosebirile de esenţă dintre români şi americani, cum şi prin ce e cunoscută România americanilor şi care a fost secretul victoriei lui Trump le aflaţi din interviul video ataşat.

..

citeste totul despre: