Cine este Vladimir Ţurcanu, candidat la şefia Primăriei Chişinău

Cine este Vladimir Ţurcanu, candidat la şefia Primăriei Chişinău

Vladimir Ţurcanu este candidatul Partidului Popular Românesc, al căruia preşedinte este începând cu august 2019. Este licenţiat în jurnalism şi ştiinţe ale comunicării, Universitatea de Stat Moldova. Începând cu anul 1992, a activat în cadrul mai multor instituţii media de ţinând funcţii ca corespondent, redactor, redactor-şef, prezentator, editor etc, transmite IPN.

În perioada anilor 2006-2008, Vladimir Ţurcanu a fost membru al Consiliului Coordonator al Audiovizualului. Între anii 2009-201,0 a fost manager de dezvoltare a staţiilor TV în cadrul International Research and Exchanges Board (IREX), fondat de Agenţia SUA pentru Dezvoltare Internaţională. În perioada anilor 2010-2011 a fost formator media la Fundaţia Soros-Moldova. Ulterior a deţinut funcţia de director adjunct la un post de televiziune, precum şi redactor-şef la un post de radio.

Începând cu aprilie 2012 şi până în februarie 2016, a fost consilier prezidenţial pentru comunicare publică, purtător de cuvânt al preşedintelui Nicolae Timofti. „În 2016 a demisionat din funcţia de consilier prezidenţial în semn de protest faţă de inaugurarea, noaptea, pe ascuns, a Guvernului lui Pavel Filip”, se menţionează pe pagina web a candidatului.

Pentru perioada 1 ianuarie 2017-31 decembrie 2018, Vladimir Ţurcanu declară, împreună cu soţia, venituri în valoare de peste 612 mii de lei. Familia are în proprietate trei terenuri intravilane, un bun imobil, precum şi trei automobile.

Candidatul PPR susţine că este necesar să existe o capitală activă, prin impulsionarea pieţei muncii, prin iniţierea lucrărilor de refacere a infrastructurii şi atragerea investitorilor locali şi străini prin acordarea de facilităţi. Un alt punct din programul lui Vlad Ţurcanu este eficientizarea serviciilor de salubrizare a Primăriei, prin externalizarea acestora. Amplasarea de semafoare inteligente care să fluidizeze traficul, scoaterea suburbiilor din stadiul de „fundătură”, dezvoltarea de cluburi sportive, educative şi de creaţie pentru copii, deschiderea faţă de România şi Europa sunt alte puncte din programul electoral prezentat de Vlad Ţurcanu.

Materialul face parte din campania de informare lansată de IPN, în care prezintă date biografice, informaţii despre venituri şi avere, precum şi experienţa profesională a pretendenţilor la şefia capitalei.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: