Traficul greu a fost deviat de pe un sector al DN 68 A Deva - Lugoj, aflat în şantier. Rutele ocolitoare

Traficul greu a fost deviat de pe un sector al DN 68 A Deva - Lugoj, aflat în şantier. Rutele ocolitoare

Panou de atenţionoare pe autostrada A1. Foto: DRDP Timişoara.

Traficul greu va fi deviat, timă de două luni, de pe un sector al DN 68 A Deva - Lugoj, pe durata lucrărilro de reabilitare a şoselei.

Ştiri pe aceeaşi temă

Restricţia pentru vehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, cu excepţia transportului de persoane şi animale vii, a intrat de luni, 10 mai 2021, în vigoare pe sectorul DN 68 A Margina - Holdea.

Dealul Liliecilor, cel mai spectaculos loc al Autostrăzii Lugoj - Deva. Cum a rezistat lucrarea de anvergură VIDEO

Pod spectaculos peste Mureş, de pe noua cale ferată din vestul României VIDEO

Cum s-a lucrat la salba de tuneluri de pe Valea Mureşului, prin care trenurile vor trece cu 160 km/h VIDEO

Măsura va fi valabilă până la 10 iulie 2021 şi a fost luată pentru continuarea lucrărilor de reparaţii la acest sector, a informat Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara.

Potrivit DRDP Timişoara, rutele ocolitoare pentru cei care ajung în zonă sunt:
Pe direcţia Nădlac - Bucureşti:  A1 Nod Balinţ – A6 Lugoj – DN 6 Lugoj – DN 6 Caransebeş – DN 68 Caransebeş – DN 68 Haţeg – DN 66 Haţeg – DN 66 Simeria – A1 Simeria sau A1 Nădlac – A1 Arad - A11 Arad – DN 7 Arad – DN 7 Ilia – A1 Ilia.

Pe direcţia Bucureşti - Nădlac: A1 Ilia – DN 7 Ilia – DN 7 Arad – A11 Arad – A1 Arad – A1 Nădlac.


Foto: DRDP Timişoara

„Recomandăm rutele menţionate şi pentru celelalte categorii de autovehicule, pentru fluidizarea traficului pe sectorul aflat în lucru”, a informat DRDP Timişoara.

Reparaţiile la structura rutieră a drumului construit şi dimensionat în perioada 1962-1967 pe baza unor valori de trafic şi tonaj incomparabil mai mici decât în prezent au început, pe cele mai degradate porţiuni, la data de 2 martie 2021. Valorile de trafic din ultimele luni au o medie zilnică lunară (MZL) cuprinsă între 10.000 - 14.000 autovehicule, conform datelor emise de contorii de trafic rutier montaţi pe DN 68A, la Coşava. „Din cauza traficului intens al autovehiculelor de transport marfă care tranzitează DN 68A, productivitatea lucrărilor de reparaţii a fost scăzută, personalul muncitor fiind supus riscului de accidente. În plus, productivitatea echipelor a fost afectată de traficul intens şi de ambuteiaje, fluxurile de aprovizionare cu materiale a punctelor de lucru prelungindu-se foarte mult”, a informat DRDP Timişoara.


Foto: DRDP Timişoara

Vă recomandăm să citiţi şi:

Magistrala feroviară din vestul României. Cum se transformă nodul de cale ferată Simeria VIDEO

Şantierul feroviar uriaş din vestul României. Cum arată calea ferată pe care trenurile vor trece cu 160 km/h VIDEO

Colosul fostei căi ferate Deva - Brad. Ce se întâmplă cu viaductul uriaş, construit în urmă cu opt decenii VIDEO

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările