Număr record de plângeri depuse de gălăţeni la Poliţia Locală după ce le-au fost blocate garajele

Număr record de
plângeri depuse de gălăţeni la Poliţia Locală după ce le-au fost blocate garajele

Foto: www.graiulsalajului.ro

În perioada iunie 2018 – iunie 2019, peste 8.000 de apeluri telefonice au fost înregistrate la numărul scurt de telefon – 955, număr pus la dispoziţia gălăţenilor, începând de anul trecut, de către Poliţia Locală Galaţi.

Ştiri pe aceeaşi temă

Conform unei statistici, cele mai multe sesizări, în jur de 2.500, au vizat aspecte legate de tulburarea liniştii publice, consumul de băuturi alcoolice pe domeniul public şi provocarea de scandal. De asemenea, un număr important de apeluri telefonice, 1.200 la număr, au semnalat blocarea de garaje.

Peste 1.000 de sesizări înregistrate la Poliţia Locală Galaţi prin intermediul numărul de telefon – 0236/955, au mai vizat construcţii fără autorizaţie (400), aspecte legate de curăţenia localităţii (400) şi probleme legate de activitatea de comerţ (200).

Trebuie precizat că, la dispeceratul Poliţiei Locale Galaţi, anterior implementării numărului 0236/955, pentru perioada iunie 2017 – iunie 2018, numărul de sesizări prin dispeceratul instituţiei a fost de 3.500.

 „De un an de zile la Poliţia Locală Galaţi a fost implementat numărul de apel scurt şi gratuit pentru a fi sesizate diferite evenimente aflate în competenţa de soluţionare a acestei instituţii. În această perioadă, numărul de sesizări a crescut foarte mult, acestea fiind diverse, şi anume din domeniul asigurării ordinii publice, siguranţei rutiere dar şi al respectării normelor la regimul comerţului, protecţiei mediului şi autorizării construcţiilor.

Faptul că a crescut numărul de sesizări la Poliţia Locală Galaţi relevă concluzia că cetăţenii apelează la serviciile acestei instituţii pentru soluţionarea problemelor cu care se confruntă sau anumitor stări de lucruri negative pe care le identifică şi se bucură în majoritatea cazurilor de operativitatea intervenţiei poliţiştilor locali. De asemenea, o dată cu instalarea pe autospecialele Poliţiei Locale a sistemelor GPS, a crescut capacitatea de a dirija în timp optim a echipajelor din teren la locul producerii evenimentelor pe principiul – cel mai apropiat echipaj de poliţie intervine – chiar dacă anumite fapte nu sunt de competenţa noastră”, a declarat Petrică Hahui, directorul general al Poliţiei Locale Galaţi.

FOTO Poliţia Locală Galaţi

Gălăţenii pot  apela numărul scurt – 0236/955 – pentru a face sesizări şi reclamaţii. În funcţie de natura acestora: tulburarea ordinii şi liniştii publice, comerţ stradal neautorizat, abateri la disciplina în construcţii, încălcări ale normelor privind protecţia mediului şi nu în ultimul rând, probleme legate de oprirea/staţionarea neregulamentară, accesul interzis, dispeceratul Poliţiei Locale le dirijează spre soluţionare la una din cele cinci secţii de Poliţie Locală ori la Serviciile Control Activităţi Comerciale, Disciplina în Construcţii, Serviciul de Protecţia Mediului, Rutieră sau chiar Intervenţie Rapidă.

Postul de telefon funcţionează 24/24, iar la acest număr scurt răspund operatorii dispeceratului Poliţiei Locale Galaţi.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: