Corespondenţa cetăţeanului respectiv, cu cei ce ar fi putut soluţiona pragmatic, rapid, profesionist, deci eficient, cele scrise de un simplu contribuabil la bugetul ţării merită a fi cunoscută.

De cine? 

De oficiali? 

Nici că le pasă.

Poate doar de cei atraşi de teatrul absurd, ca element de referinţă pentru lucrări fără o explicaţie logică şi fără sens.

Acelaşi cetăţean, de bun simţ, îmi semnala, tot uluit,  că după ce a sesizat cele inserate mai jos, în corespondenţa electronică, şi Inspectoratului de Poliţie, acesta a răspuns că în trei săptămâni a dat 169 de amenzi pentru...depăşirea vitezei!

Ca la noi, la nimeni. 

Mai scrie acelaşi concetăţean consternat şi parţial resemnat:

"România este la vale, şi nu cred că mai emoţionează pe cineva ce se scrie..."

1. ARTA CONVERSAŢIEI DEGEABA

Inserez mai întâi schimbul de opinii, pe cale electronică, care nu a schimbat cu nimic starea...nimicurilor sesizate de un simplu cetăţean. 

În general, un simplu cetăţean, în România, este bun doar să îşi achite taxele, să voteze cu cine vor arendaşii locali şi să înghită, cu evlavie, gulgutele proastei guvernări, pardon, bunei guvernări, promovate cu o insistenţă drăcească, pe micul ecran. 

Citiţi şi vă cruciţi:

<< De : dan olaru <danolaru2000@yahoo.fr>

À : Relatii Publice <relpub1@andnet.ro>; presa@andnet.ro <presa@andnet.ro>; dispecerat@andnet.ro <dispecerat@andnet.ro>

Envoyé : mardi 16 mars 2021, 16:30:48 UTC+2
Objet : Fw: Sesizare
 
Buna ziua, va rog sa-mi trimiteti numarul de inregistrare pentru petitia de mai jos. 
NOTA: groapa de la sensul giratoriu Rebreanu a fost astupata, dar astazi este la fel de ....adanca...
Deh, profesionisti!!!
Iordache Olaru
 
----- Message transmis -----
De : dan olaru <danolaru2000@yahoo.fr>
À : Relatii Publice <relpub1@andnet.ro>; presa@andnet.ro <presa@andnet.ro>; dispecerat@andnet.ro <dispecerat@andnet.ro>
Envoyé : jeudi 11 mars 2021, 15:48:44 UTC+2
Objet : Sesizare
 
Buna ziua, 
 
Va multumesc frumos pentru bunavointa de a-mi trimite un raspuns la sesizarea de mai jos. Mai mult, imediat dupa ce mi-ati trimis raspunsul, echipe de muncitori au decolmatat santurile, au adunat resturile din santuri, au reparat doar o parte din zonele lasate neterminate, si atat. Prea putin!
 
Din pacate, raspunsul dvs. este superficial si incomplet pentru ca nu raspunde punctual la intrebarile si dilemele mele, si, mai ales, nu propune solutii si actiuni, adica nu rezolva aspecte vitale legate de siguranta circulatiei pe jos a cetatenilor, poluare si scurtarea timpilor de mers la locurile de aprovizionare existente in proximitatea locuintelor acestora.
  
In functie de raspunsurile pe care le voi primi la aceasta a doua sesizare, voi continua demersurile mele, inclusiv la mass media si poate chiar o audienta la seful CNAIR. Fac aceasta mentiune pentru ca eu nu voi ceda pana cand  nu voi primi raspunsuri documentate si rezonabile. 
Iata problemele la care solicit clarificari si masuri de remediere: 
 
A. Intr-un raspuns anterior ati mentionat ca proiectul de modernizare a DN5, a fost facut in 2010, si ca nu au fost prevazute sensul giratoriu si trecerea de pietoni din fata magazinului Mega Image. 
 
Comentariu: Avand in vedere ca la momentul respectiv Mega Image nu exista in zona, evident ca nu trebuia sa se proiecteze nici sensul giratoriu si nici trecerea de pietoni. Au trecut de atunci 11 ani. Circulatia vehiculelor este mult mai mare, si s-au finalizat in zona peste 150 de locuinte (Green City si zonele din dreapta a comunicatiei Giurgiu Bucuresti, care totalizeaza aproximativ 800 de locuitori). Dvs., in raspuns, spuneti ca pietonii pot folosi strazile adiacente, adica recunosteti  implicit ca banda pentru pietoni de pe marginea DN5 este improprie si deci periculoasa avand in vedere viteza mare, cu care vehiculele circula pe calea de rulare  imbunatatita.
 
Concluzie: cat timp invocati faptul ca proiectul este de acum 10 ani, recunoasteti implicit ca, pentru siguranta cetatenilor, ar trebui sa faceti un proiect de imbunatatire a infrastructurii in zona care sa fie continuarea procesului de modernizare, adaptat anului 2021. Nu putem ramane la infrastructura actuala doar pentru ca asa a fost proiectul atunci!!!!!!!! Se pot face pasarele, nu?  
 
Propunere: 
 
1. Proiectarea unui sens giratoriu si a unei treceri de pietoni in zona magazinului Mega Image, este o necesitate vitala, pentru ca argumentele dvs. de la punctul 3, din raspuns, sunt derizorii. 
Cati ani trebuie sa asteptati ca sa faceti acest proiect nou care nu trebuie sa mai aiba legatura cu ce a fost in vechiul proiect?
Economisirea de carburanti, reducerea poluarii cu noxe si zgomot, eliminarea timpilor irositi pentru a face suplimentar 3,2 km pana la podul de peste Arges, sunt argumente elementare, de bun simt. 
 
In plus, pana la finalizarea sensului giratoriu, care la noi, in Romania, dureaza ani de zile (dovada este ca acest DN5 se tot modernizeaza de 11 ani), ar trebui sa faceti urgent macar o trecere de pietoni!!!!!!!!!! Atat, o trecere de pietoni, care nu cred ca este o investitie care sa necesite studiu de fezabilitate si proiecte complicate. Atat. 
 
Este asa de complicat sau va este teama ca tirurile turcesti si bulgare isi vor reduce viteza pe DN5, care in mod normal ar trebui sa fie un drum care sa deserveasca localnicii din zona pe directia Bucuresti-Giurgiu? Faptul ca E 70 se suprapune cu DN5, este o solutie romaneasca, altfel s-ar face autostrada Bucuresti-Giurgiu, care sa faca legatura cu Bulgaria. Dar deja visez! Sau, aveti nevoie de aprobarea UE si pentru asta?! 
 
Mai mult, avand in vedere ca circulatia pe DN5 este infernala, poate ar trebui sa luati in analiza efectuarea unei centuri ocolitoare pentru comunele Jilava si 1 Decembrie, care sa faca legatura cu centura Bucurestiului, aflata in constructie, si centura de la Adunatii Copaceni. Complicat, nu?
 
Va rog sa veniti aici, ca sa constatati impreuna cu mine cat timp imi ia ca sa cumpar ceva de la Mega Image, desi locuiesc vis a vis, si sa constatati ca numarul autovehiculelor pe minut, depasesc cifra de 80.
 
Va invit sa mergeti cu mine in masina sa vedeti ca pentru a intra pe strada mea trebuie sa fac in plus 5,2 km, zilnic. 
 
2. Asociat punctului 1. am o intrebare: de ce la Jilava, imediat la 20 de metri dupa sensul giratoriu, sensul de mers spre Bucuresti, s-a gasit solutia unei benzi suplimentare pentru a se vira la stanga pe o strada secundara? De ce nu se adopta aceasta solutie in dreptul strazii Sperantei, care se afla in dreptul magazinului Mega Image? Si, iar spun: va temeti sa reduceti viteza de deplasare a tirurilor care au devenit un cosmar pentru aceasta portiune si voi explica mai jos de ce? Aceasta propunere va ajuta sa nu mai faceti sensul giratoriu pentru care va trebuie ani, domnilor si doamnelor, sa obtineti expropieri si alte demersuri birocratice costisitoare.
 
Propunere: amenajarea unei benzi suplimentare in dreptul str. Sperantei, care sa permita vehiculelor sa vireze la stanga de pe DN5, sensul de mers spre Giurgiu. Aceasta banda suplimentara ar permite autovehicolelor sa intre pe strada Sperantei si ulterior din aceasta pe celelalte strazi adiacente, dar ar facilita accesul celor care au fost la cumparaturi la Mega Image sa se intoarca spre Bucuresti, fara sa mai parcurga drumul pana la podul de peste Arges, in total 3,2 km. 
 
3. Despre construirea unui podet in dreptul str. Primaverii nu mi-ati scris nimic.  Eu faceam referire la introducerea unei tevi/conducte care sa permita apei sa se scurga si sa nu se adune si sa balteasca favorizand vegetatia specifica de mlastina si prezenta insectelor, mai ales pe timp de vara. S-au facut podete la toate intrarile de la terenurile virane (sunt peste 40), iar in locul unde se intra pe strada Primaverii, nu exista, iar apa intra suvoi de pe DN 5, acum cand afara ploua (textul il scriu pe 10 martie la ora 15.00). Aveti o explicatie de ce nu s-a pus o teava si de ce se lasa apa sa intre direct pe str. Primaverii? Este cumva nevoie de un proiect distinct? Cand mi-ati scris de decolmatare, in loc sa-mi spuneti ca malurile vor fi intarite cu dale, iarba, etc. dvs imi sugerati ca decolmatati dupa fiecare ploaie. Interesanta solutie, asta ca sa nu spun lucruri mai dure cu referire la lucrarile de mantuiala care s-au facut aici in zona. 
 
Daca va este greu sa veniti aici sa constatati, va rog sa-mi spuneti si va trimit eu poze si clipuri in care veti vedea ca apa balteste pe canal pentru ca nu are unde sa se duca. Si mai e ceva. Ca sa nu mai vina apa de pe DN5 direct pe strada, va rog sa incastrati o rigola canal si grilaj urmand ca apa sa se duca in sant. Numai ca acest sant se opreste chiar la intrarea in resedinta, iar apa balteste zile intregi pentru ca nu exista continuitate in constructia santului. Sunt 30 metri fara sant, sensul de mers spre Bucuresti. Era de asteptat ca acest sant sa continuie de la pod pana la primul sens giratoriu de la str. Rebreanu. Veniti sa constatati, domnilor, aceasta constructie facuta degeaba care nu rezolva nimic, doar produce mizerie si disconfort. Mai bine lasati apa pluviala sa iasa in decor!!!!
 
4. Cand imi scrieti ca sistemul de evacuare a apei nu este functional pentru ca nu este finalizat proiectul sunteti in eroare. Ar trebui sa vedeti ca tuburile de colectare a apei sunt montate in amonte adica la baza inceputului de urcare pe podul de peste raul Arges. Nu explic, pentru ca e jenant sa va spun eu ca apa curge la vale, nu la deal!!!!
 
5. Nu ati facut nicio referire la risipa de indicatoare de orientare. Daca aveti bunavointa veniti sa numarati cele 4 indicatoare care ne informeaza ca pana la Bucuresti mai sunt 8 km. Unul din ele este chiar pe sensul giratoriu din dreptul statiei PETROM, sensul spre Bucuresti, care ne anunta ca mai sunt 9 km. Dupa numai 110 metri, este un alt indicator pe care citim ca mai sunt 8 km, apoi dupa alti 800 m, este un altul care si el ne spune ca mai avem tot 8 km, pentru ca la finalul a 2, 8 km, sa mai fie unul care ne indica cu generozitate ca au mai ramas pana la Bucuresti tot 8 km. Dorel si-a facut treaba si de data asta. Sigur ca aceste indicatoare nu au fost platite dupa regula: va mai punem trei, daca platiti unul!!!  
 
6. Daca la punctul 5. am spus despre densitatea indicatoarelor, cand vine vorba de indicatoarele incepand de la podul de peste Arges si pana la sensul giratoriu din dreptul str. Rebreanu, nu exista niciun indicator de viteza. Asa se face ca pe o portiune de 1, 6 km, in lipsa caselor, soferii cred ca sunt in afara localitatii,  isi iau elan de pe pod si pana dupa magazinul Mega Image, vitezele ating peste 100 de km/ora, indiferent de tonaje. Acelasi lucru este si pe sensul de mers spre Giurgiu, in portiunea mentionata. Nu credeti? Veniti si vedeti! Politia deja stie locul si vin cam o data la doua saptamani sa-si faca planul de amenzi pe seama indiferentei CNAIR la tot ceea ce eu tot scriu de 8 ani. 
 
Inchei cu rugamintea de a-mi trimite numarul de inregistrare a acestui document, urmand ca, in functie de rapunsul dvs., sa continui demersurile pana cand voi constata ca cineva vine aici sa vada ca lucrurile pe care vi le-am adus la cunostinta sunt reale, si ca nu fabulez sau ca nu am treaba. Eu astept solutii constructive viabile!
  
Stiu ca au mai fost sesizari pe aceste subiecte, mai  stiu ca Asociatia de proprietari Green City s-a resemnat. Cu toate acestea, eu va promit ca voi continua demersurile legate de subiectele de mai sus, nu pentru ca am timp, ci pentru ca imi pasa, si ca pot sa scriu sa va spun ca ceea ce se vede pe acest segment de 9 km, nu are legatura cu standardele europene care tin de respectul pentru siguranta cetateanului, protectia mediului si eficienta unei investitii foarte, foarte costisitoare, dar care printr-o finalizare defectoasa demonstreaza lipsa de profesionalism si indiferenta pentru cheltuirea banului public. 
 
 
Cu incredere, Iordache  Olaru
 
NB 1. Daca voi fi nevoit sa semnalez cazul la televiziuni voi anexa toate mesajele mele, inclusiv pozele si clipurile pe care le anexez astazi, dar si raspunsurile dvs., pentru o buna documentare si informare a cetatenilor exasperati care locuiesc in aceasta zona si nu numai. Ce spuneti, vi se pare nastrusnica ideea de a ma include in echipa de receptie a finalizarii lucrarilor de modernizare a DN5? Nu cer nimic. Nici macar respect!
 
NB 2.In iarna asta de 3 ori s-a astupat o groapa in asfalt, in locul in care este sensul giratoriu de la intersectia Rebreanu. 
 
NB 3. In mailurile urmatoare va voi trimite poze si clipuri care exemplifica ceea ce am scris mai sus. 
   ________________________
 
Stimate domnule Olaru Iordache,
 
 
Având în vedere solicitarea dumneavoastră cu nr. 92/13846/19.02.2021 privind proiectul "Modernizare DN 5 Bucureşti – Adunaţii Copaceni, sector km 7+573 – 19+220", vă comunicăm următoarele:
 
1. DN 5 este un drum naţional iar proiectul "Modernizare DN 5 Bucureşti – Adunaşii Copăceni, sector km 7+573 – 19+220 este conceput în vederea scurtării timpului de parcurs al sectorului de drum aferent, luând în considerare nevoile tuturor utilizatorilor drumului. Precizăm că proiectul a fost avizat inclusiv de Autorităţile Locale, respectiv de Primăria Comunei 1 Decembrie. Precizăm că în zona descrisă de dumneavoastră nu este prevăzut trotuar iar circulaţia pietonilor este recomandat să se desfăşoare pe sistemul de străzi adiacente.
 
2. CNAIR SA a solicitat Antreprenorului finalizarea lucrărilor de scurgere a apelor şi remedierea problemelor semnalate de către dumneavoastră, respectiv decolmatarea rigolelor în zonele în care malurile nu sunt taluzate, astfel încât să fie evitată colectarea apelor pluviale în zonă. De asemenea,  în zona rigolelor se acumulează gunoi din cauza participanţilor la trafic.
 
3.  CNAIR SA nu îşi poate schimba punctul de vedere comunicat în repetate rânduri petenţilor, având în vedere că lucrările de amenajare a sensului giratoriu de acces la Mega Image nu au fost prevăzut în Proiectul Tehnic (avizat de Autorităţile Locale).
 
Precizăm că Proiectantul a analizat posibilitatea amplasării unui sens giratoriu în zona Mega Image, însă chiar şi pentru un sens giratoriu care ar avea o raza minimă acceptată conform normativului, ar fi necesare suprafeţe de teren suplimentare pentru a fi expropriate. O procedură de expropriere este îndelungată şi nu mai poate fi realizată pentru proiectul din referinţă, având în vedere stadiul acestuia.
 
Totodată, apreciem că o soluţie pentru ca locuitorii Green City să aibe acces spre Bucureşti ar putea fi gasită cu ajutorul Primăriei 1 Decembrie, având în vedere că există un sistem de străzi care fac legătura între Cartierul Green City şi strada Liviu Rebreanu.
 
4. CNAIR SA a solicitat Antreprenorului remedierea problemelor semnalate de către dumneavoastră, respectiv decolmatarea rigolelor în zona benzinariei Petrom în vederea evitării accidentelor în zonă. Precizăm totodată că sistemul de scurgere a apelor nu este funcţional, întrucât nu este finalizat la data prezentei.
 
5. CNAIR SA este la curent cu problemele generate de implementarea proiectului şi totodată apreciem că acest proiect a generat numeroase dificultăţi tuturor părţilor implicate. În acest sens, vă comunicăm că o decizie privind recepţia lucrărilor executate va fi luată de către Comisia de Recepţie în cunoştinţă de cauză.
 
Cu stimă,
 
CNAIR SA
 
   _________________________
Buna ziua, 
 
Revin cu mesajul de mai jos, pentru care nu am primit numar de inregistrare. In speranta ca dupa ce veti primi acest mesaj voi primi si numar de inregistrare, voi astepta cu nerabdare solutiile dvs. 
 
In mesajele urmatoare va voi trimite si poze prin care doresc sa demonstrez ca lucrarile de pe DN5, nu sunt finalizate si par a fi facute de cineva care nu are legatura cu soselele, drumurile, podetele si trotuarele.
 
Voi detalia aici doar un aspect, cel legat de marcaje si semne de orientare in trafic. N-am vazut pe niciun drum atatea semne cate sunt puse pana acum pe acest drum. Cel putin panouri cu indicatia BUCURESTI sunt aproape la fiecare sens giratoriu, atat inainte cat si dupa.
 
Mai mult, in zona benzinariei Petrom, sensul spre Bucuresti, la intrarea in sensul giratoriu suntem informati ca distanta pana la Bucuresti este de 9 km, iar dupa 200 de metri sunt 8 km???!!!
 
Multe panouri au cate unu sau doi stalpi de sustinere chiar pe trotuare. Nu vreau sa fiu pieton pe acel trotuoar ca sa dau in toti stalpii care ma anunta din 200 in 200 de metri cati kilometri mai sunt pana la Giurgiu.
 
Daca nu aveti timp va pot numara eu toate panourile si bornele kilometrice de pe vremuri unde ne anunta ca mai sunt 49 de km pana la Giurgiu, desi putin mai devreme este un panou gigant unde suntem anuntati iar si iar cat mai avem de mers pana la Giurgiu. Probabil unele sunt pentru cei care considera ca circula pe DN 5, iar altele pentru cei care considera ca circula pe E70!!!
 
Veniti si vedeti si poate va minunati de densitatea inutila a acestor panouri care sunt sigur ca nu au fost facute gratis. 
 
N-am scris nimic despre trecerea de pietoni care ar fi trebuit sa fie in dreptul Green City, Benzinaria Socar sau Mega Image.
 
Macar una, domnilor!!!
 
Nu sunt putini cei care trec  peste separatoarele de sens, punandu-si viata in pericol. Numai ca ei locuiesc peste drum si nu pot intelege de ce trebuie sa faca pe jos  2, 8km sau 3,4 km cu masina, ca sa cumpere o paine. 
 
Acelasi lucru se intampla in dreptul brutariei koksal unde nu este trecere de pietoni, iar unii prefera varianta periculoasa propusa de constructorii care au modernizat acest drum, adica escaladarea separatoarelor de beton.
 
Fara comentarii!
 
I.Olaru
 
 
----- Message transmis -----
De : dan olaru <danolaru2000@yahoo.fr>
À : Relatii Publice <relpub1@andnet.ro>; presa@andnet.ro <presa@andnet.ro>; dirgen@andnet.ro <dirgen@andnet.ro>
Envoyé : jeudi 4 février 2021 à 20:15:04 UTC+2
Objet : Sesizare
 
Buna ziua, 
 
 
Ma numesc Olaru Iordache. 
Domiciliul: com 1 Decembrie, str. Primaverii nr. 7, jud Ilfov
Tel. 0728083268
 
Subiect: DN5 modernizat
 
Nu este scopul acestor randuri de a va prezenta concluziile mele in legatura cu modul de finalizare a lucrarilor de modernizare a DN5. Totusi, avand in vedere ca modul in care au fost finalizate unele din lucrari, care afecteaza accesul sau calitatea vietii locuitorilor din zonele adiacente DN in zona, mentionez urmatoarele:
 
1. Trotuarul pe partea dreapta, sensul de mers Giurgiu-Bucuresti nu exista, desi zona rezidentiala Orizont si Green City sunt in zona intravilana a comunei, care se termina la podul de peste raul Arges.
 
Ca alternativa s-a creat o banda de 40 cm, imediat in vecinatatea celor doua sensuri de mers. Nu cred ca v-ati incumeta sa fiti pieton pe acea banda iar masinile sa ruleze pe langa dvs. si cu 100 km la ora.
 
In Green City sunt peste 1000 de locuitori, iar pe partea opusa, intre sensul giratoriu de la locul numit Castani/str. Liviu Rebreanu, si str.  Orizont, pe o distanta de 750 de metri, s-a gasit aceasta solutie pentru o tara de la estul Europei.
 
In Europa Centrala si de Vest asa ceva este de neconceput. La noi este posibil. Va rog sa veniti, sa experimentati si sa constatati anomalia care pune in pericol viata pietonilor.
 
Nu mai scriu despre biciclisti care trebuie sa foloseasca o banda din cele doua, in conditiile in care dupa iesirea din comuna, la sensul giratoriu mai sus mentionat, DN5, se transforma ad hoc in drum de mare viteza.
 
Este hilar semnul de trecere de pietoni, la iesirea de pe str. Orizont, Primaverii si Sperantei, intr-o zona in care este hazardant sa poti crede ca siguranta pietonului este asigurata. Dar, da, semnul ne anunta ca este ....trecere de pietoni, ca este un trotuar, marca ....CNAIR..No comment! 
 
2. De o parte si de alta a DN5 s-au facut rigole de scurgere a apei pluviale.
 
Malurile nu sunt taluzate, sunt din pamant, iar pe timpul ploilor pamantul se erodeaza si este trimis direct in aceste rigole. Mai mult, apa nu se duce nicaieri, balteste, iar asta aduna insecte, mai ales tantari au fost o problema serioasa pe timpul verii.
 
Au fost portiuni ale acestor rigole/canale unde apa era de 40 cm, in care s-a dezovoltat vegetatie specifica mlastinilor cu toate consecintele.
 
Mai mult, la intrarea pe str. Primaverii nu s-a facut podet, asa cum s-a facut la multe terenuri virane, unde nu exista niciun drum, dar s-au gandit constructorii ca trebuie asigurat accesul la terenurile respective unde nu este construita nicio casa, dar cine stie poate se vor construi.
 
Deocamdata sunt culturi de grau, iar anul trecut au fost de ceapa!!!!.
 
Ei bine, tocmai aici unde este vorba de acces, apa de pe sosea vine direct pe drumul privat (str. Primaverii), care aduce cu ea aluviuni, dar si mai neplacut, apa intra in curtile de la intrare sau balteste pe strada. Nu sugerez eu solutia constructiva, dar inca se mai poate face ceva ca apa de pe DN 5, sa fie dirijata catre rigola, care oricum, asa cum am scris mai sus, doar se aduna nu se scurge intr-un canal colector, sau sa se duca pe camp. 
 
3. Asa cum mentionam mai sus, in ciuda altor 4 demersuri pe care le-am facut in ultimii 11 ani, nu s-a materializat un sens giratoriu, in zona magazinului Mega Image, care sa asigure accesul direct si mult mai scurt pentru cele aproximativ 500 masini din Green City si alte 100 de masini pentru strazile Sperantei, Orizont, Baltii, Primaverii si inca alte 3 strazi care se afla la 200 metri distanta de DN5.
 
De exemplu, eu daca doresc sa intru pe Primaverii, trebuie sa fac 3, 1 km dupa ce fac sensul giratoriu, din Adunatii Copaceni, dupa podul de peste Arges.
 
Asta inseamna carburanti si timp in plus, poluare, zgomot.
 
Un sens giratoriu care sa fie in dreptul str. Sperantei si benzinariei SOCAR, ar asigura accesul facil la magazine dar si la proprietatile noastre. Spatiu este suficient.
 
In raspunsurile anterioare, inclusiv unul din 2012, s-a gasit solutia unui sens giratoriu provizoriu din recipienti de plastic umpluti cu apa care asigura accesul in conditiile pe care atunci ca si acum l-am gasit ca fiind o solutie rezonabila.
 
Mentionez ca in cei 3 ani cat a functionat acel sens giratoriu nu a fost niciun accident, viteza autovehiculelor era temperata, iar zgomotul  s-a redus simtitor.
 
In prezent, vehiculele, indiferent de tonaj, dupa iesirea de la ultimul sens giratoriu, pana la intrarea pe podul de peste Arges nu au nicio restrictie, iar vitezele depasesc o suta de kilometri pe ora.
 
Noaptea este haiducie.
 
Nu detaliez, disconfortul fonic, dar ca sa iesim din zonele in care locuim asteptam si cate 4 minute pana cand se reusim sa iesim pe DN5.
 
Mai mult, un raspuns de la Inspectoratul de politie Ilfov, unde am semnalat vitezele mari cu care se circula mi-au dat dreptate, mentionand ca in luna oct. anul trecut, intr-o saptamana de monitorizare au fost sanctionati pentru viteza excesiva 169 conducari auto. 
 
4. NU am nici cea mai mica speranta ca cineva se va "ëmotiona" la acest mesaj si ca va veni pe teren sa constate ca ceea ce am scris nu sunt elucubratii.
 
Am trăit 10 ani in VEST şi aşa ceva nu am văzut pe niciun drum european, de acolo.
 
La noi se poate!
 
Din păcate.
 
5. Nu am scris nimic despre alte aspecte care tin de modul in care constructorii si-au facut treaba, dar parca n-as incheia fara sa mentionez baltile de pe marginea drumului, atunci cand ploua sau se topeste zapada.
 
Fara exceptie acele canale colectoare de pe marginea drumului nu colecteaza nimic, iar locul cel mai inundat este partea carosabila din fata benzinariei PETROM, care se afla la 400 metri de la iesirea din Bucuresti, spre Giurgiu.
 
Aquaplanajul este un pericol evident in situatia mentionata si atunci intrebarea este unde s-a facut modernizarea!!!!????
 
6. Stiu ca aveti experti, mai stiu ca este ignoranta persoana care are raspunsuri la toate intrebarile, dar daca mi-ati da mie sarcina sa receptionez acest drum pe care deja s-au pus plombe, fiti convinsi ca v-as surprinde cu exactitatea si veridicitatea observatiilor mele de cetatean ordinar, platitor de rovigneta. 
 
Cu speranţe minime, Iordache OLARU
 
NB Oricand veti desemna pe cineva sa constate celor de mai sus, sunt gata sa-i insotesc, sau, daca doriti va pot trimite poze si filmulete. >> 
 
2. ARTA IMAGINILOR IGNORATE DE CNAIR SA
 
00002
 

Nimicul nr. 1 - poate să ningă, poate să plouă, apa se adună în şanţuri...

00003
 

Nimicul nr. 2 - ca să nu se mai scurgă apa, în casele cetăţenilor, aceştia au luat lopata şi au încropit un dig mai mic, model RO-2021. 

00004

Nimicul nr. 3 - deşi din decembrie 1989 nu mai trăim în Republica  Socialistă România, azi constatăm că vieţuim în Republica Lucrului de Mântuială. 

00005

Nimicul nr. 4 - aici este kilometrul zero al noii civilizaţii pe plai cândva mioritic, acum zgubilitic. 

00006

Nimicul nr. 5 - stima noastră şi mândria, tradiţionala baltă pe şosea, în România. 

00007

Nimicul nr. 6 - aşa se guvernează eficient, inguidibil, buşificator şi bilibizdrocizant.