Curiozităţi despre cafea: care este ora potrivită pentru a fi consumată şi cât timp are efect asupra organismului

Curiozităţi despre cafea: care
este ora potrivită pentru a fi consumată şi cât timp are efect asupra
organismului

Curiozităţi despre cafea

Deşi în fiecare zi se consumă aproximativ 2,25 miliarde de ceşti de cafea la nivel mondial, majoritatea celor care îşi încep ziua cu acest tabiet nu ştiu care este durata efectului cofeinei, care este interacţiunea acesteia cu medicamentele sau ora potrivită pentru a fi băută.

Ştiri pe aceeaşi temă

Dacă beţi cafea în fiecare dimineaţă, sunteţi una dintre miliardele de persoane din întreaga lume care adoră această băutură. Mai mult de 2,25 miliarde de ceşti de cafea sunt consumate în fiecare zi, ceea ce demonstrează cât de apreciată este cafeaua, scrie BrightSide.me

Ora potrivită pentru cafea

Dacă beţi cafea pentru a vă energiza, trebuie să alegeţi momentul potrivit, în funcţie de nivelul cortizolului în organism. Majoritatea oamenilor au un nivel ridicat de cortizol între orele 8.00 şi 9.00, următorul vârf fiind între orele 12.00 şi 13.00, iar ultimul în intervalul 17.30-18.30. Este mai bine să beţi cafea după ce începeţi să vă simţiţi obosiţi. După 18.30, nu este recomandat să beţi cafea dacă doriţi să vă bucuraţi de un somn liniştit.

Interacţiunea cafelei cu medicamentele

Oamenii de ştiinţă germani au descoperit că băutul cafelei sporeşte efectele analgezicelor.  

Durata efectului

Dacă beţi o ceaşcă de cafea la ora 9 dimineaţa, puteţi resimţi efectul până la ora 1 noaptea.

Cafeaua măcinată începe să-şi piardă aroma după 15 minute

După 15 minute de la măcinare, cafeaua începe să-şi piardă aroma şi îşi schimbă gustul.

Recoltarea cafelei

Un copac de cafea va produce recoltă abia după 3 ani.

Cafeaua influenţează rezultatele productivităţii

Cofeina creşte nivelul de adrenalină din organism şi eliberează acizii graşi din ţesutul adipos, ceea ce duce la mai bune rezultate când vine vorba de nivelul productivităţii.

Cafeaua, ingredient

Cafeaua nu a fost folosită ca o băutură încă de la început. Africanii amestecau grăsimi animale cu fructe de cafea măcinată pentru a face un fel de pastă. O consumau pentru creşterea nivelului de energie.

Prepararea cafelei

Mulţi oameni cred că aroma este direct proporţională cu tăria cafelei. Prăjirea cafelei nu influenţează cantitatea de cofeină din ea.

Consumul de cafea duce la creşterea în greutate

Cafeaua accentuează cortizolul, crescând pofta de dulce. De asemenea, cofeina ne tulbură ciclul de somn, astfel încât în ​​ziua următoare s-ar putea să vă simţiţi mai puţin energici şi mai tentaţi să mâncaţi mai mult.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările