Radu Paraschivescu nu va mai apărea la Digi 24: „Cavalereşte, conducerea m-a anunţat că ediţiile filmate pentru martie nu vor fi plătite“

Radu Paraschivescu nu va mai apărea la Digi 24: „Cavalereşte, conducerea m-a anunţat că ediţiile filmate pentru martie nu vor fi plătite“

Radu Paraschivescu va continua însă colaborările cu Digi Sport, Digi FM şi site-ul Digi24 FOTO Eduard Enea

Scriitorul Radu Paraschivescu (58 de ani) a confirmat că a încheiat colaborarea de aproape cinci ani cu postul Digi 24, unde realiza două emisiuni educative.

Radu Paraschivescu a confirmat informaţia publicată de Paginademedia.ro potrivit căreia conducerea Digi 24 ar urma să scoată din grilă emisiunile „Pastila de limbă“ şi „Dă-te la o carte“. În plus, scriitorul precizează în mod ironic faptul că a fost anunţat că opt ediţii filmate în avans nu vor fi plătite, dar şi că i s-a propus să muncească pro bono. 
 
„După aproape cinci ani, «Pastila de limbă» şi «Dă-te la o carte» ies din grila postului Digi 24. Fie-le amintirea pastelată. Le mulţumesc tuturor celor care le-au urmărit şi mi-au dat sugestii. Cavalereşte, conducerea m-a anunţat că ediţiile filmate pentru martie, opt la număr, nu vor fi plătite. Cu aceeaşi eleganţă, mi s-a propus să lucrez pro bono. Ca o fiară arghirofilă, am refuzat“, a transmis Radu Paraschivescu.
 
Într-o declaraţie pentru Paginademedia.ro, Paraschivescu a precizat însă că va continua colaborările cu DigiSport, cu Digi FM (este prezent în matinalul de joi) şi cu site-ul Digi 24 (unde semnează săptămânal). 
 
 

Anunţul scriitorului vine la scurt timp după ce Paginademedia.ro a anunţat că Digi 24 va scoate din grila de programe mai multe emisiuni, viitorul unora depinzând de găsirea unor sponsori  

Întreaga situaţie, atât în ceea ce-i priveşte pe angajaţi, cât şi producţiile televiziunii, este incertă şi încordată, aceeaşi sursă precizând că jurnaliştii cu contracte pe perioadă determinată nu au nicio garanţie că vor rămâne. 
 
Informaţiile vin în continuarea unei perioade agitate pentru televiziunea de ştiri RCS&RDS. În ultima lună, postul a încheiat coaborarea cu mai mulţi jurnalişti, printre care şi vedeta postului Tudor Muşat, a anunţat închiderea staţiilor locale şi a decis să renunţe la producţia de investigaţie „România furată“
 
Mai mult, Dan Cristian Turturică (şeful site-ului), Laurenţiu Mihu (redactor-şef adjunct), Doru Cireaşă (redactor economic) şi Andreea Nicolae (politic) sunt jurnaliştii care au fost concediaţi, fiind anunţaţi că de la 1 martie nu li se va prelungi contractele cu Digi 24
 
Pe de altă parte, surse din media susţin că situaţia din interiorul televiziunii nu era tocmai roz de mai multă vreme. Tot Paginademedia.ro a relata că o reporteriţă ar fi fost concediată în septembrie după ce a dat o exclusivitate despre o gafă majoră de protocol a premierului Viorica Dăncilă
 
Compania a pus schimbarea pe seama unui proiect de eficientizare a activităţilor din trustul media începând din luna februarie.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: