Forbes laudă performanţele Dacia: „O companie de care nimeni nu a auzit în SUA“

Forbes laudă performanţele Dacia: „O companie de care nimeni nu a auzit în SUA“

O companie de care nimeni nu a auzit în SUA a ieşit „pe propriile picioare” din „baia de sânge” de pe piaţa auto europeană din primul semestru al acestui an, scrie publicaţia Forbes despre compania românească Dacia, remarcând succesul acesteia.

Ştiri pe aceeaşi temă

Dacia, Tesla şi marca franceză Citroen sunt marii câştigători de cotă de piaţă, în prima jumătate a anului, aflându-se deasupra unei liste uriaşe de pierzători, subliniază publicaţia.

Înmatriculările Dacia au crescut viguros cu 12%, în primele şase luni din 2019, de la 280.500 de maşini la 312.900 vehicule. „Acest lucru pare şi mai impresionant atunci când iei în considerare că a fost realizat pe o piaţă care a scăzut cu 3,1%”, arată Forbes.

Avansul a fost condus de SUV-ul compact Duster, care a înregistrat o creştere de 21 la sută. Astfel, marca Dacia deţinută de Renault şi-a majorat cota de piaţă de la 3,24 la 3,73%, pe piaţa europeană.

Tesla a vândut 45.400 de maşini în primele şase luni, ceea ce reprezintă un salt susţinut de la o marcă care a vândut doar 6.800 de maşini în Europa acum trei ani. Drept urmare, compania şi-a majorat cota de piaţă de la 0,16% la 0,54%.

Spre comparaţie, cota de piaţă a Nissan a scăzut 26,9%, în Europa, în timp ce Volvo a pierdut 22,5%. Cota de piaţă a Fiat s-a micşorat cu 17%, Volkswagen a scăzut cu 13,8%, iar BMW s-a diminuat cu 10,6%.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările