Compania din România care a introdus săptămâna de lucru de 4 zile de 4 ori pe an: Munca la distanţă devine semi-permanentă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto Shutterstock
Foto Shutterstock

O companie din România specializată în domeniul dezvoltării software de analiză a securităţii a introdus un nou concept de wellbeing şi oferă angajaţilor patru weekenduri prelungite pe an în plus faţă de concediul anual, ca parte a pachetului standard de compensaţii şi beneficii.

Cognyte România introduce conceptul de weekenduri prelungite şi le oferă angajaţilor posibilitatea de a se bucura de zile libere suplimentare, de patru ori pe an, în plus faţă de concediul anual standard, cu scopul de a sprijini echipa să se deconecteze şi să se reîncarce.

Toţi cei 2.000 de angajaţi Cognyte la nivel global, dintre care 130 în biroul din România, aflat în plină dezvoltare, primesc acest nou tip de beneficiu extra-salarial, ca parte a strategiei companiei de a încuraja un echilibru mai bun între viaţa personală şi cea profesională. Mai exact, angajaţii Cognyte beneficiază de 2 zile în plus de concediu plătit şi de alte 4 „zile de linişte”, legate de câte un weekend pe trimestru. Această strategie se bazează pe o analiză extinsă, atât la nivel regional, cât şi internaţional, care confirmă faptul că cel mai important lucru pentru angajaţi este echilibrul dintre viaţa profesională şi cea personală.

„Ideea unei săptămâni de lucru de 4 zile este un concept din ce în ce mai atractiv pe piaţa muncii, ca o potenţială soluţie pe termen lung la provocările actuale în ceea ce priveşte noul mod de lucru şi echilibrul dintre viaţa profesională şi viaţa personală. La Cognyte, ne-am aliniat deja acestei tendinţe şi transformăm patru săptămâni pe an, o dată pe trimestru, în săptămâni de lucru de 4 zile, urmate de weekenduri prelungite. Această iniţiativă completează pachetul de compensaţii, ca parte a strategiei noastre de retenţie şi atragere a talentelor, şi duce abordarea noastră inovatoare în ceea ce priveşte beneficiile extra-salariale la următorul nivel”, spune Răzvan Duica, country manager la Cognyte România.

Pachetul de beneficii oferit de Cognyte include deja un program flexibil, un model hibrid de lucru, micul dejun la birou, sesiuni şi ateliere de wellbeing şi încurajare a lecturii, iar compania va continua să se concentreze pe adăugarea de noi beneficii în viitor. Compania de software investeşte de asemenea în programe care au rolul să susţină nu doar angajaţii, ci şi familiile lor. 

„Programul nostru global de susţinere pentru angajaţi oferă o gamă largă de soluţii pentru bunăstarea lor mentală, financiară, fizică şi emoţională. Angajaţii companiei au acces 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, la o linie telefonică pentru consultaţii, precum şi la posibilitatea de a se întâlni direct cu diferiţi experţi. De asemenea, pe măsură ce munca la distanţă devine semi-permanentă, pentru a asigura condiţii optime de lucru, Cognyte îşi sprijină financiar angajaţii pentru a-şi dota biroul de acasă cu mobilier de înaltă calitate, un scaun confortabil şi toate accesoriile de care au nevoie pentru a putea atinge la cel mai înalt nivel de performanţă”, adaugă Rini Karlin, Chief People Officer la Cognyte.

Pachetul de beneficii suplimentare oferit de Cognyte este completat de servicii de masaj la birou, pentru a elimina stresul, dar şi pentru relaxarea şi confortul angajaţilor. Totodată, compania trimite cadouri angajaţilor  cu ocazia unor evenimente personale, cum ar fi diverse aniversări, nunţi sau naşterea unui copil, sau coşuri cu bunătăţi şi felicitări de „însănătoşire grabnică” pentru angajaţii care lipsesc de la serviciu din motive de sănătate.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite