Industria de birotică și papetărie se va dezvolta în zona produselor high-tech

0
Publicat:

Predicțiile pentru 2023 arată că industria de birotică și papetărie se va dezvolta în zona produselor high-tech, în contextul digitalizării României.

Pe măsură ce se digitalizează, România renunță la produsele de birotică și papetărie
Pe măsură ce se digitalizează, România renunță la produsele de birotică și papetărie

Anul care tocmai s-a încheiat a fost un an imprevizibil deoarece nimeni nu știa cum va evolua în contextul post-pandemic, cu război la graniță și o recesiune iminentă. În ceea ce privește anul 2023, ne așteptăm ca domeniul biroticii și papetăriei să vireze destul de mult către comercializarea produselor de profil de tip high-tech (Ex: ecrane interactive, table interactive). Pe acest segment high-tech, în 2022, Vector a înregistrat o creștere a cererii, comparativ cu anii precedenți de apx.15% pe toate sectoarele de piață (public și privat) și pe toate canalele de vânzare, iar în 2023 previzionăm o creștere de cel puțin 25% în contextul în care se anunță investiții mari din partea statului român în digitalizare. De asemenea, creșterea pe care o previzionăm pe acest segment vine și în contextul în care am încheiat, încă de anul trecut, un parteneriat exclusiv cu o companie asiatică cu care vom dezvolta foarte mult domeniul educațional. Avand în vedere proiectele care se desfășoară pe zona de digitalizare, credem că, din gama noastră ecranele interactive Horion vor fi produsele vedetă pentru 2023”declară Marius Avram, CEO Vector Internațional.

Provocările anului 2023, în domeniul comercializării produselor de birotică și papetărie vor avea în continuare legătură cu posibilele sincope din lanțul de aprovizionare, evoluția prețurilor, imprevizibilitatea, precum și cu ritmul foarte lent în care sunt acordate finanțările.

“ Ne așteptăm ca în acest an produsele destinate școlarilor și studenților să fie la fel de căutate ca în 2022. Astfel încât produse precum:rucsacurile Lego, Nikidom și Caterpillar, penarele Zipit, caietele Oxford sau stilourile Schneider să se regăsească în topul celor mai căutate produse din magazinele noastre. Canalele de vânzare pentru anul 2023 vor rămâne în continuare cel offline și online, dar sperăm ca vânzările online să crească în acest an deoarece anul care a trecut s-a remarcat printr-o apetență mai mare a românilor, fie ei consumatori direcți sau companii, pentru cumpărăturile tradiționale, “declară Marius Avram.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite