BitDefender reîncepe drumul spre bursă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Producătorul de antiviruşi BitDefender – cel mai cunoscut brand tehnologic românesc - valorează în acest moment cel puţin 150 de milioane de dolari. Florin Talpeş, preşedinte şi CEO al companiei, spune că listarea va avea loc în 2013. Până la jumătatea lui 2012 urmează să stabilească toate detaliile ofertei publice.

Compania de software de securitate, controlată de soţii Florin şi Măriuca Talpeş, se află în plin proces de rebranding, proces care marchează într-o nouă etapă, după cum spun reprezentanţii BitDefender. Această nouă etapă - rebrandingul reprezintă o investiţie de un milion de dolari - va avea ca punct culminant o ofertă publică de acţiuni. Talpeş intenţiona să listeze BitDefender încă din 2007, însă venirea crizei l-a determinat să-şi amâne planurile.

Deocamdată, CEO-ul nu poate să indice piaţa de capital pe care va avea loc listarea însă, până la jumătatea lui 2012, urmează să fie selectată o bancă de investiţii care coordona acest proces. Talpeş înclină atât spre o bursă străină, cât şi spre cea românească. El nu exlude nici listarea duală, adică pe două pieţe în paralel. Alte amănunte care urmează să fie clarificate, tot de banca de investiţii, sunt valoarea companiei şi pachetul care urmează să fie vândut.

Vezi pe forbes.ro drumul pe care familia Talpeş îl va urma pentru listare

Mai puteţi citi în numărul 66 al revistei „Forbes România"

- Plasticul nostru  de toate zilele. Portofelele românilor gem de carduri: de salariu, de credit sau cardul cobranded care le răsplăteşte fidelitatea faţă de furnizorul de produse ori servicii preferat. Vorbim despre 32.768.534 de carduri emise în România, din 1995 încoace.
- Bătălia pentru profit. Cu doar câţiva angajaţi, reuşesc să pună în mişcare zeci şi chiar sute de milioane de euro anual. Sunt discreţi, dar cu toate acestea se cunosc bine între ei şi sunt extrem de atenţi când vine vorba de afacerile lor. Bun venit în lumea traderilor de cereale!
- Cine face cărţile în România? Cinci edituri deţin 62% din piaţa editorială românească. Dintre acestea,
patru au făcut pariul cu presa scrisă, pentru a profita de reţelele de distribuţie şi de tirajele ziarelor.

image
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite