Care a fost cel mai urmărit post TV în luna februarie: Antena 1, cifre în creştere, Kanal D, în scădere

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Noile grile „de primăvară“ au adus audienţe notabile posturilor de televiziune generaliste, Antena 1 înregistrând cifre în creştere faţă de luna ianuarie şi revenind în faţa Kanal D.

În luna februarie, producţii din prime-time ca „Românii au talent“, „Asia Express“, „Las Fierbinţi“, „Imperiul leilor“ şi „iUmor“ au ghidat audienţele posturilor generaliste Pro TV, Antena 1 şi Kanal D. 

În timp ce Antena 1 şi Pro TV au avut cifre în creştere în luna februarie, spre deosebire de ianuarie, Kanal D a fost în scădere, potrivit Paginademedia.ro. 

Pro TV şi-a păstrat poziţia de lider pe toate segmentele de public în intervalul prime-time (19.00 – 23.00). Dacă în ianuarie Antena 1 a fost detronată de Kanal D de pe poziţia a doua, în februarie şi-a reluat locul. 

La nivel naţional, în medie 1,6 milioane de oameni au văzut producţiile Pro TV, în timp ce Antena 1 a revenit pe a doua poziţie după ce a câştigat 100.000 de telespectatori de la o lună la alta, ajungând la aproape 1,2 milioane de persoane datorită unor producţii ca „Asia Express“, „iUmor“. Kanal D a coborât de la 1,3 milioane de telespectatori, în ianuarie, la 1,1 milioane de privitori, în februarie. 

La nivel urban, Pro TV a fost tot prima opţiune, cu 833 de mii de privitori. Antena 1 a urcat pe a doua poziţie, fiind urmărită în medie de 546 de oameni, iar Kanal D a scăzut de la 545 de mii (ianuarie) la 490 de mii de persoane (februarie), ajungând pe locul trei în clasament.

Pe publicul comercial, Antena 1 a fost în creştere faţă de Pro TV şi Kanal D, care au avut cifre „pe minus“, însă tot pe al doilea loc s-a clasat. Concret, Antena 1 a ţinut în faţa televizoarelor, în medie, 249 de mii de persoane, faţă de 227 de mii în ianuarie, în timp ce Pro TV a avut 372 de mii de privitori, mai puţin cu 13 mii de oameni faţă de luna precedentă. Kanal D a fost urmărit de 169 de mii de tineri.