Cum au ajuns şosetele să atragă investiţii de peste 100 de milioane de dolari din Silicon Valley

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cunoscute fonduri de investiţii din Silicon Valley au pariat 100 de milioane de dolari pentru o companie care face şo­sete pentru motociclişti, cei care prac­tică skateboarding, dar şi pentru Rihanna, Jay-Z, Drake şi alte vedete inter­na­ţionale.

A fost suficientă o singură imagine cu nişte ciorapi având imaginea lui Chewbacca, personajul din „Războiul Stelelor“, purtaţi de premierul canadian Justin Trudeau şi mediatizată în contextul unei reuniuni a Adunării Naţionale a ONU pentru a genera cel puţin la fel de multe comentarii ca încălzirea climatică sau Co­reea de Nord. De altfel, acesta a mai apă­rut la diverse evenimente desfăşurate la New York în ţinute cu tematică din cunoscuta sagă „Războiul Stelelor“, iar imagi­nea unui Wookiee pe glezna unuia dintre cei mai influenţi lideri politici ai lumii a devenit rapid virală.

Apariţia lui Trudeau purtând Stance este un gir venit de la o personalitate poli­tică pentru un startup cu produse premium care a reuşit, iată, să-şi creioneze propria nişă în cultura populară. Ciorapii Stance au devenit la fel de celebri ca actorii de la Hollywood, vedetele hip-hop sau ca atleţii care îi poartă cu mândrie.

Citiţi continuarea articolului pe www.newmoney.ro