Cum au ajuns şosetele să atragă investiţii de peste 100 de milioane de dolari din Silicon Valley
0Cunoscute fonduri de investiţii din Silicon Valley au pariat 100 de milioane de dolari pentru o companie care face şosete pentru motociclişti, cei care practică skateboarding, dar şi pentru Rihanna, Jay-Z, Drake şi alte vedete internaţionale.
A fost suficientă o singură imagine cu nişte ciorapi având imaginea lui Chewbacca, personajul din „Războiul Stelelor“, purtaţi de premierul canadian Justin Trudeau şi mediatizată în contextul unei reuniuni a Adunării Naţionale a ONU pentru a genera cel puţin la fel de multe comentarii ca încălzirea climatică sau Coreea de Nord. De altfel, acesta a mai apărut la diverse evenimente desfăşurate la New York în ţinute cu tematică din cunoscuta sagă „Războiul Stelelor“, iar imaginea unui Wookiee pe glezna unuia dintre cei mai influenţi lideri politici ai lumii a devenit rapid virală.
Apariţia lui Trudeau purtând Stance este un gir venit de la o personalitate politică pentru un startup cu produse premium care a reuşit, iată, să-şi creioneze propria nişă în cultura populară. Ciorapii Stance au devenit la fel de celebri ca actorii de la Hollywood, vedetele hip-hop sau ca atleţii care îi poartă cu mândrie.