Trei lucruri pe care Zuckerberg nu ar trebui să le strice cu noul flux de ştiri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Zuckerberg vrea să mărească profitul reţelei sociale
Zuckerberg vrea să mărească profitul reţelei sociale

Facebook urmează să anunţe, joi seara, în cadrul unui eveniment de presă, o serie de schimbări pe care le va aduce fluxului de ştiri. Jurnaliştii GigaOm au făcut o listă cu proprietăţi pe care Facebook nu trebuie să le modifice.

Schimbările care vor fi anunţate de Facebook vor veni mai mult în ajutorul publicitarilor decât a utilizatorilor. Astfel, Zuckerberg promite conţinut personalizat pentru utilizatori şi vizibilitate crescută pentru reclame.
Tot conţinutul va fi împărţit în mai multe file: cea cu utilizatorii preferaţi, cea cu ştiri, cea cu muzică şi cea cu fotografii.

În loc să enumere îmbunătăţirile care pot fi aduse NewsFeed-ului, jurnaliştii GigaOM au preferat să facă o listă cu lucrurile care nu ar trebui „stricate”.

  • Descoperirea de conţinut. Cei de la GigaOm consideră Facebook drept una dintre cele mai bune metode de a fi la curent cu ştirile importante. Spre deosebire de Twitter, unde postările sunt aranjate cronologic, algoritmul Facebook aduce lucrurile importante în atenţia utilizatorilor  
  • Conţinutul vizual. Cu toate că Twitter a făcut eforturi considerabile cu integrarea Vine, Facebook rămâne o platformă mai bună pentru împărtăşirea conţinutului vizual. Achiziţionarea Instagram demonstrează acest lucru şi urmărirea prietenilor în poze rămâne un element cheie al experienţei utilizatorilor. Se aşteaptă, totuşi ca noul flux de ştiri să se folosească de acest atu, prin poziţionarea textului pe poze.
  • Lista de contacte. Facebook este una dintre cele mai mari baze de date şi utilizatorilor le place să descopere persoane (cunoscute sau necunoscute) cu uşurinţă. Faptul că utilizatorii au primit opţiunea de a bloca postările unor persoane în newsfeed este un mare plus.


Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, a anunţat neoficial un nou News Feed încă din luna ianuarie într-un discurs adresat investitorilor. Compania câştigă bani din publicitate, deci este normal să încerce să satisfacă nevoile companiilor însă Zuckerberg nu trebuie să uite de utilizatorii obişnuiţi fără care reţeaua de socializare nu ar avea nicio valoare.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite