Noul Facebook News Feed pune accent întâi pe utilizatori, apoi se va orienta şi spre companiile de publicitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Noul News Feed de la Facebook „învaţă“ de la aplicaţia mobilă.
Noul News Feed de la Facebook „învaţă“ de la aplicaţia mobilă.

Facebook are un News Feed, dar cei din industria publictară sunt nemulţumiţi de modul în care compania a ales să trateze acest domeniu. Totuşi, promovarea se poate face mai bine şi în patru paşi simpli pentru a câştiga popularitate pentru Facebook şi pentru a-ţi creşte pagina.

Înainte de toate trebuie ţinut cont de faptul că Facebook este o companie listată la bursă şi îi trebuie un flux constant de bani, presiunile din parte investitorilor sunt destul de mari, iar publicitatea este principala sa sursă de venit. Facebook a prezentat noul News Feed, dar nu a explicat şi cum va fi afişată publicitatea în noul flux, ci Mark Zuckerberg s-a rezumat la a preciza că mai au de finisat modul în care anunţurile vor apărea.

Cu siguranţă baza pentru o publicitate mai bună, mai puternic orientată după gusturile utilizatorilor există, dar Facebook vrea să se pună bine şi cu utilizatorii, mai ales că aceştia sunt singurul motiv pentru care are succes. Apoi, orientarea spre aplicaţia mobilă este evidentă după ce în ultimul trimestru din 2012 utilizatorii care au intrat pe Facebook de pe telefon au fost mai mulţi decât cei de pe web.

Facebook s-a revanşat faţă de publicitari după eveniment, printr-un email, notează AdWeek, şi i-a informat că sistemul actual nu dispare, ci doar va fi rafinat pentru noul News Feed. Kristine Segrist, reprezentantă a MEC (agenţie media), a spus că modul în care Facebook a prezentat lucrurile este firesc, ţinând cont de vechile anunţuri. „Fie că a fost vorba de Timeline sau de alte schimbări mari ale platformei, mai întâi s-au preocupat de utilizatori, au testat dacă totul merge, apoi s-au orientat spre publicitate şi companii“, a declarat aceasta.

În noul News Feed este vorba de o expunere mai bună a conţinutului, de o sortare mai bună a acestuia, iar de patru aspecte ale noului flux pot profita atât utilizatorii, cât şi companiile care urmăresc să-şi mărească audienţa.

  • Imaginile mari, de rezoluţie înaltă sunt cele mai potrivite în noua structură a News Feed. Dacă odată cu Timeline a venit şi necesitatea introducerii de poze pentru a atrage atenţia, acum acestea sunt şi mai bine puse în evidenţă. Facebook recomandă folosirea fotografiilor cu o lăţime de cel puţin 552 pixeli, scrie Mashable.
  • Fotografia de copertă trebuie, de asemenea, privită cu mare atenţie şi aranjată ca atare. Atunci când un utilizator interacţionează cu pagina, fie când dau like prima dată, fie mai apoi în alte ocazii, Facebook va afişa pagina în cauză cu tot cu fotografia de profil şi cu cover.
image
  • Articolele populare distribuite pe Facebook sunt aranjate după relevanţa a ceea ce placi şi vin ca într-un carusel cu poză şi link-ul aferent.
  • Conţinutul diversificat va fi pus în evidenţă în noul News Feed - de la poze şi videoclipurile la cel produse de aplicaţii terţe, cum ar fi Instagram, Pinterest sau Rdio pentru muzică. Acesta e un lucru de care utilizatorii trebuie să ţină cont, astfel vor spori interacţiunea.
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite