La How to Web 2014, creatorii de produse tech învaţă cum să le creeze pe cele mai bune şi să aibă succes
0
How to Web începe pe 20 noiembrie, iar la această ediţie creatorii de proiecte tech beneficiază de suport din partea unor mentori consacraţi.
Este o provocare să dezvolţi produse care adresează pieţe variate şi să ai utilizatori care vorbesc o altă limbă, au alte aşteptări şi o cultură diferită de a ta. Despre modul în care înveţi să lucrezi cu echipe distribuite într-un mediu aflat în continuă schimbare va vorbi Mark Tolmacs (Product Manager Ustream, Ungaria). Ustream, startup video localizat în Silicon Valley, s-a confruntat cu această problemă încă de la început: având echipele de product management şi engineering localizate în Budapesta, compania a fost pusă în situaţia de a rezolva rapid această problemă pentru a rămâne competitivă pe o piaţă cu o evoluţie foarte rapidă.
Soluţiile şi bunele practici folosite pentru a depăşi această provocare vor fi discutate deschis pe scena How to Web – Product track. Despre cum dezvolţi un produs centrat pe client şi cum implici utilizatorii în procesul de dezvoltare al acestuia va vorbi Ragnas Sass, Co-Fondator şi New Markets Pipedrive, aplicaţie de management al relaţiei cu clienţii (CRM).
Încă de la început, Pipedrive s-a concentrat pe a dezvolta cel mai bun produs pentru a răspunde nevoilor oamenilor de vânzări, iar creşterea sa a fost determinată de susţinerea primită de la utilizatorii mulţumiţi. Astăzi, Pipedrive are peste 50.000 utilizatori plătitori din 120 de ţări diferite, iar principalul motor de dezvoltare rămâne în continuare feedback-ul primit de la utilizatori.