Cât costă promovarea prin Google a unei afaceri şi la ce te ajută

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Dacă vrei să ştii cât costă promovarea prin Google a unei afaceri, trebuie să ştii că platforma prin care faci asta e AdWords şi aşa îţi asiguri un loc mai sus în căutări. Acestea sunt detaliile esenţiale pentru aşa procedeu.

Când vine vorba de cât costă promovarea prin Google a unei afaceri, răspunsul simplu este: cât vrei. Platforma Google AdWords pe care compania o foloseşte pentru ca tu să-ţi poţi promova link-urile pe acest motor de căutare îţi permite să investeşti cât de mult vrei şi în funcţie de interese. Desigur, o sumă mai mică de bani va aduce o promovare mai scăzută pe Google.

Cel mai des, oamenii promovează pe Google magazine online sau diverse activităţi de natură economică. Astfel, estimarea numărului de vizitatori unici pentru magazinul în cauză este un reper de analizat pentru marketing. Cu cât vor fi mai mulţi oameni, cu atât s-ar putea investi mai exact în Google pe acele căutări pe care încă nu apare magazinul.

Cât costă promovarea prin Google a unei afaceri şi ce este esenţial

Când vine vorba de promovare pe Google prin AdWords, totul se reduce la a identifica acele cuvinte cheie prin care cineva ar putea ajunge pe site-ul tău. Nişele sunt cele mai bune pentru aşa promovare, dar se pot exploata şi evenimentele mari, cum ar fi lansarea iPhone 6s. Dacă eşti magazin online care listează produsul la precomandă, vei căuta să investeşti în Google AdWords ca în România să apari primul în căutări pe cuvinte cheie precum iphone 6s sau noul iphone

Dacă nu ai o afacere imensă de promovat, cu un buget consistent de marketing, promovarea poate începe de la 50-100 de lei. Poţi experimenta la început, odată ce ţi-ai creat profilul pe AdWords şi ai început să îţi stabileşti cuvintele cheie. Contează foarte mult domeniul de activitate, cum am zis, că pe unele cuvinte cheie este o întrecere mai mare, pe când pe altele destul de scăzută.

Când se discută mărimea unei campanii AdWords, poţi să ai campanii pe căutare, campanii pe display, campanii de remarketing, campanii pe mobile şi tablete. Toate acestea fiind, la rândul lor, împărţite pe categorii şi subcategorii. Când vine vorba de calitate, contează foarte mult optimizarea pe ceea ce urmăreşti. Costul unei campanii AdWords e determinat de costul per click al cuvintelor cheie pentru care vrei să apari cu anunţul de reclamă în prima pagină Google. Astfel, cu cât ai mai multe cuvinte cheie, cu atât costul va creşte. 

De asemenea, dacă ai o campanie mai diversificată, bugetul va trebui să fie mai mare. Totuşi, calitatea este cea mai importantă, deoarece o să plăteşti mai mult per click dacă nu ai o campanie consistentă. Şi în funcţie de cuvinte cheie poţi să ai sau nu succes pe Google cu sau fără bani. Ţine cont de cuvinte şi rolul lor, că aşa poţi avea restaurant şi să promovezi meniul "cu sarmale" şi cineva să ajungă pe site căutând "sârmele rezistente".

<a href="https://www.facebook.com/adevarultech" target="_blank" rel="nofollow">Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!</a>

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite