Black Friday - 130 de magazine din reţeaua 2Parale participă la eveniment

0
Publicat:
Ultima actualizare:
130 de magazine din reţeaua 2Parale vor participa la eveniment
130 de magazine din reţeaua 2Parale vor participa la eveniment

Din cele 400 de magazine online existente în reţeaua de afiliere 2Parale, peste 130 şi-au anunţat deja ofertele speciale de Black Friday, care pot fi accesate într-o pagină dedicată evenimentului.

Aşteptările de anul acesta depăşesc cifra de 45.000 de vânzări - o creştere de minim 25% faţă de 2013, când au fost înregistrate peste 37.000 de vânzări.

Ofertele magazinelor online de Black Friday 2014  pentru afiliaţi cuprind comisioane mărite şi concursuri cu premii în bani sau obiecte, oferite pentru praguri de comisioane generate sau pentru valoarea vânzărilor.

Pregătirile pentru Black Friday în 2Parale au fost deschise de organizarea a cinci competiţii pe diferite categorii pentru afiliaţii din reţea, derulate începând cu luna septembrie, perioadă în care afiliaţii din 2Parale au generat deja peste 70.000 vânzări.  

"Credem în transparenţă şi într-un marketing democratic bazat exclusiv pe performanţă, iar Black Friday este ocazia perfectă pentru a profita cu toţii la maxim de această abordare. Fiind 100% independenţi, avem un singur obiectiv – creşterea vânzărilor partenerilor noştri, indiferent de industria în care activează sau dimensiunea pe care o au. Sprijinim concurenţa deschisă şi prietenească între advertiseri şi afiliaţi – iar pentru Black Friday am pregătit cea mai mare competiţie de performance marketing a anului - Black Friday Challenge", a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

Această competiţie va răsplăti performanţa afiliaţilor cu premii în valoare de 3000 de Euro: de la iPhone 6 Plus şi iPhone 6 la premii în bani. La doar 3 zile de la lansare, primii 10 afiliaţi au generat deja peste 1.500 de comisioane, iar aşteptările privind rezultatele pentru 2014 le depăşesc cu mult pe cele generate anul trecut.

Anul 2013 a adus, pentru platforma 2Parale, vânzări de 18 ori mai mari decât într-o zi de vineri obişnuită. De asemenea, în perioada evenimentului, vânzările au atins o cifră de 13,9 milioane de Lei, înregistrând 3,8 milioane de click-uri şi 37,2 mii de conversii.

Cele 400 de programe de afiliere însumează jucători din peste 35 de categorii de piaţă, de la Fashion, IT&C şi Cărţi, la Asigurari, Finance şi Joburi, la care au acces cei peste 36.000 de afiliaţi existenţi în reţea. 

[<a href="//storify.com/vladandriescu3/black-friday-romania" target="_blank">View the story "Black Friday Romania" on Storify</a>]

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite