Raportul mai afirmă şi că românii preferă căutările legate de femei în vârstă - sau mature, într-un trend care continuă din anii precedenţi. Termeni precum „milf”, „mature” sau „mommy” sunt în varful căutărilor, iar anul 2015 a văzut şi o creştere cel puţin dubioasă în căutările legate de sex şi Scooby Doo. Doamne iartă-mă...
 
Ofer aceste date absolut fără vreo bază ştiinţifică prin care să argumentez faptul că românii au devenit mai conservatori sau că poate preferă alte site-uri pentru curiozităţile legate de pornografie şi câini din desene animate. 
 
Sincer să vă spun, voiam să scriu despre PNL, dar atâţi alţii au atins subiectul până acum şi şi-au oferit sfaturile, încât subiectul mi se pare departe de a fi incitant. Liberalii nu mai sunt sexy, nu mai au căutare pentru cea de-a doua meserie a istoriei, sunt relegaţi într-o amintire tăcută, aproape subconştientă, a alternativei la PSD.
 
Şi da, poate pornesc de la o paralelă proastă, apropo de preferinţele românilor faţă de pornografie care afectează şi alegerile politice, dar e weekend, iar statistica indică o obsesie incontrolabilă a celor care utilizează site-urile acestea către maturitate. Psihologia din spatele acestei alegeri îmi scapă, dar Freud, undeva, s-ar uita la noi şi la sârbi şi ar zâmbi, atotcunoscător. 
 
Raportul integral, aici.