Europa, şocată: Un articol din „Adevărul“ despre situaţia Simonei Halep face valuri în presa internaţională
0Simona Halep (2 WTA) e, în continuare, fără sponsor, iar situaţia ei a fost analizată de „Adevărul“, săptămâna trecută. Concluziile articolului au apărut în mai multe site-uri şi publicaţii din Europa.
Simona Halep se află în negocieri cu două branduri sportive din America, după cum „Adevărul“ a scris aici.
Deocamdată însă, românca n-a făcut niciun anunţ oficial în acest sens. Astfel, de peste o lună, constănţeanca de 26 de ani evoluează cu un echipament no-name, comandat prin internet din China. Ea şi a devenit prima ocupantă a locului 1 WTA care a intrat pe teren la Australian Open, fără sponsor.
Pentru afla motivele acestei situaţii, în condiţiile în care e destul de ciudat ca un lider mondial să nu aibă sponsor, „Adevărul“ a vorbit aici cu mai mulţi specialişti în marketing sportiv. De asemenea, fostul jucător de tenis, Victor Hănescu, şi-a expus punctul de vedere aici.
Printre explicaţiile oferite, cea mai surprinzătoare declaraţie dată de Hănescu a fost următoarea: „Sportivii din România sunt dezavantajaţi şi marginalizaţi, atunci când îşi caută sponsori. Ţin minte cât de greu mi-a fost şi mie, chiar şi atunci când aveam rezultate foarte bune şi eram în Top 30 mondial. Practic, noi, românii, plătim preţul pentru că piaţa din România e mică, săracă şi neatractivă pentru sponsori. De aceea, sunt căutaţi francezii, nemţii sau americanii“.
Această afirmaţie făcută de Hănescu a făcut valuri în presa internaţională, după cum se poate vedea mai jos:
*Simona Halep sans sponsor : "Les Roumains sont marginalisés", selon Hanescu
*Victor Hanescu: 'No sponsor for Halep? Romanian athletes are marginalized'
*Victor Hanescu: "Halep senza sponsor? In Romania siamo emarginati"
CITEŞTE ŞI:
Halep, sponsorizată de România: Vasile Dâncu propune ca românii să facă o chetă pentru Simona!