Halep, apărată: Adidas, desfiinţat pentru modul cum s-a purtat cu Simona. „Pentru că e româncă şi nu e înaltă şi blondă?!“
0Simona Halep a jucat în acest an fără a avea un sponsor tehnic, devenind primul lider WTA din istorie care a intrat pe teren la Australian Open cu o rochiţă no-name, comandată de pe internet din China!
Situaţia ciudată în care a ajuns Simona Halep nu e doar o pierdere financiară pentru constănţeanca de 26 de ani, ci şi un semnal de alarmă pentru tenisul feminin. De când liderul WTA a fost abandonat de Adidas în detrimentul unor jucătoare cu rezultate sportive inferioare, mulţi au strâmbat din nas.
Practic, s-a văzut că aceste sponsorizări au legături prea puţine cu ce fac jucătoarele pe teren, în condiţiile în care, spre exemplu, Eugenie Bouchard, care nu se află în Top 100, câştigă mai mulţi bani din marketing şi publicitate decât Simona Halep!
Acest subiect a fost abordat de Martina Navratilova, o legendă a tenisului feminin. Într-un interviu acordat pentru Le Temps, Navratilova a dat de pământ cu brandul Adidas pentru modul în care s-a comportat în relaţia cu Simona Halep.
Ce a spus
„Sper că cei de la Adidas regretă acum. Iar dacă Simona nu-şi va găsi un sponsor, înseamnă că ceva nu e în regulă cu tenisul!
Care e problema? Pentru că Halep e româncă? Pentru că nu e înaltă şi blondă? Simona e o femeie remarcabilă, cu o mare personalitate! Halep e foarte profesionistă, atât pe teren, cât şi în afara lui, iar fanii o iubesc. Ea e genul de femeie pe care o vrem drept model pentru copiii noştri.
Nu înţeleg de ce nicio companie nu s-a trezit încă să spună: «Aceasta e sportiva pe care ne mândrim să o sprijinim!»“.
Mesajul celor de la Adidas înaintea confruntării dintre Halep şi Wozniacki