Filmul oficial al staţiunii Mamaia răsună în turcă şi italiană. De 1 Mai, jurnalişti din Turcia şi Italia au făcut un tur al litoralului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Jurnaliştii turci au fost încântaţi de obiceiul spargerii farfuriilor FOTO Mariana Iancu
Jurnaliştii turci au fost încântaţi de obiceiul spargerii farfuriilor FOTO Mariana Iancu

În perioada 1-3 mai a.c. staţiunea Mamaia a fost gazda a două grupuri de touroperatori şi jurnalişti din Italia şi Turcia, aflaţi în vizită de documentare pe litoral.

Vizita de documentare a fost organizată în parteneriat cu companiile aeriene Turkish Airlines şi Blue Air (care au asigurat transportul aerian gratuit al participantilor) şi Biroul Naţional de Turism al României din Italia (Roma).

Scopul acestei vizite de documentare a fost de a promova litoralul românesc, Mamaia şi Delta Dunării ca destinaţie turistică în ţările din care provin.

În data de 1 mai, agenţii de turism din cele două ţări au participat la Parada Litoralului, după care s-au întâlnit, în cadrul unei întâlniri de networking, cu agenţii de turism şi hotelierii români. A urmat, în aceeaşi zi, deschiderea oficială a sezonului de clubbing şi un tur de cluburi din staţiunea Mamaia. 

Pe lângă aceste acţiuni, pe 2 mai, ei au făcut o vizită la câteva hoteluri din Mamaia.

Pentru vizita de documentare a agenţilor de turism străini au fost realizate broşuri de promovare a staţiunii Mamaia (broşura generală)  şi a cluburilor din staţiune (broşura "Mamaia - Party till'dawn) în limbile engleză, italiană şi turcă. 
 

De asemenea, anterior au fost realizate broşuri în ebraică şi română, distribuite la târgurile de turism naţionale şi internaţionale la care România a participat.
 

Cu acelaşi prilej, au fost lansate versiunile în limba turcă şi italiană ale filmului oficial al staţiunii Mamaia.

Realizarea broşurilor şi filmelor de promovare a fost finanţată din bugetul ce provine din taxa de promovare ce se aplică agenţilor economici cu activitate în staţiunea Mamaia.
 

Toţi agenţii economici din staţiune achită taxa. Proprietarul unui apartament de vacanţă a plătit suma de 100 de lei, un magazin de comerţ 2.000 de lei pe an, iar un club de noapte suma de 3.000 de lei pe an. În primul an s-au adunat 254.000 de euro.
 

„Am realizat materiale de promovare în limba turcă şi italiană, şi vom promova staţiunea Mamaia – Sat Vacanţă în zborurile operate de Turkish Airlines şi Blue Air pe ruta Istanbul – Constanţa şi Milano – Constanţa, prin prezentarea broşurii staţiunii Mamaia la bordul aeronavelor“, a spus Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunări.

Vă mai recomandăm:

FOTO Vama Veche şi internaţională, în ochii turiştilor străini: „Cât de tare e aici, în România!“

Elliot din Franţa: „Atâta libertate ca la Vama Veche nu întâlneşti nicăieri“. Glume cu Mazăre pe litoral, de 1 Mai

VIDEO Inspectorii ANAF au descins la Vama Veche, huiduiţi de turişti. O maşină de la Fisc a fost atacată cu sticle, iar parbrizul i-a fost spart. Bonuri fiscale şi bancnote de 1 leu, puse pe lunetă

Constanţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite