„Vocea României“, învinsă de partida România – Irlanda de Nord. Câţi români s-au uitat la meciul Naţionalei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ediţia de vineri seara a show-ului de la Pro TV a
încheiat etapa confruntăriloe şi a stabilit ce concurenţi merg în galele live FOTO Pro TV
Ediţia de vineri seara a show-ului de la Pro TV a încheiat etapa confruntăriloe şi a stabilit ce concurenţi merg în galele live FOTO Pro TV

„Vocea României“ a înregistrat prima înfrângere din acest sezon şi s-a clasat pe locul al doilea  în topul audienţelor, vineri seara după partida de fotbal România – Irlanda de Nord, scrie Pagina de Media.

Show-ul „Vocea României“, de la Pro TV, a fost în acest sezon lider constant de audienţă în serile de vineri, reuşind să învingă emisiunea rivală de la Antena 1, „X Factor“. Ultima ediţie a duelurilor a fost însă depăşită de meciul Naţionalei, pe intervalul în care cele două transmisii s-au intersectat: 21.45 şi 23.40.

TVR 1, postul care a transmis partida, s-a situal pe primul loc în preferinţele publicului din România, fiind urmărit, în medie, pe minut, de 2,6 milioane de telespectatori (13,9 rating şi 29,8 cotă de piaţă), potrivit cifrelor Pagina de Media.

Pro TV s-a clasat pe locul al doilea la nivel naţional, cu o medie de 1,1 milioane de telespectatori pe minut (6,1 rating şi cotă de piaţă de 13,2%). Antena 1 cu „X Factor“ a completat podiumul, fiind urmărită de 811.000 de români (4,4 rating şi 9,4 % cotă de piaţă).

Clasamentul a fost acelaşi atât la nivelul publicului urban, cât şi pe targetul comercial.

Ediţia de vineri seara a show-ului de la Pro TV a încheiat etapa confruntărilor şi a stabilit ce concurenţi merg în galele live, care vor începe de săptămâna viitoare. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite