Pro TV nu a fost „Singur acasă“: câţi români s-au uitat la comedie, difuzată pentru a 11-a oară

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Comedia „Singur acasă“, difuzată aproape în fiecare an în preajma Sărbătorilor de Iarnă, a reuşit şi de aceasă dată să plaseze Pro TV în topul audienţelor. Filmul a condus detaşat clasamentul şi sâmbătă seara, când a concurat cu emisiunile „Te cunosc de undeva“ (Antena 1) şi „Asta-i România“ (Kanal D).

Pro TV a făcut o tradiţie din difuzarea filmului „Singur acasă/Home alone“ în luna decembrie, iar reţeta s-a dovedit de fiecare dată una de succes. Comedia, care anul acesta împlineşte 26 de ani, a fost difuzată de Pro TV de 11 ori, şi asta doar de când există măsurători de audienţă, fiindcă producţia a fost difuzată şi înainte de anii 2000, chiar şi în anul lansării postului de televiziune. 

Sâmbătă seară, filmul cu Macaulay Culkin a scos cea mai bună cotă de piaţă pe publicul comercial din ultimii ani. Mai exact, 37% din persoanele cu vârste între 18 şi 49 de ani care aveau televizoarele deschise erau pe Pro TV, potrivit Pagina de Media.

Pe intervalul de difuzare a filmului „Singur acasă“ (20.30-22.30), Pro TV a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public. La nivel naţional, peste 2,5 milioane de oameni au urmărit prima parte din „Singur acasă“, în timp ce Antena 1 a obţinut cu emisiunea „Te cunosc de undeva“ o medie de 1,1 milioane de telespectatori. Tot pe naţional, emisiunea „Asta-i România“, de la Kanal D, a fost urmărită de aproape 890.000 de persoane.

La oraşe, peste 1,2 milioane de persoane au urmărit comedia de la Pro TV, pe al doilea loc clasându-se tot Antena 1, cu 725.000 de telespectatori. Din rândul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 641.000 de persoane au fost cu ochii pe Pro TV, în timp ce Antena 1 a atras doar 222.000 de telespectatori în faţa micilor ecrane.

„Singur acasă“ a avut o audienţă constantă în ultimii ani, atingând vârfuri de peste trei milioane de telespectatori, potrivit cifrelor publicate de-a lungul timpului de Paginademedia.ro. Anul trecut, prima parte a seriei a ţinut în faţa micilor ecrane, la nivel naţional, aproape 2,6 milioane de români pe minut, ceea ce înseamnă că peste un sfert dintre cei care se uitau la televizor erau pe Pro TV. Mai mult decât atât, audienţa filmului a fost dublă faţă de cea înregistrată de următorul post clasat, Antena 1, care a difuzat emisiunea de forţă a staţiei, „Te cunosc de undeva“.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite