Topul celor mai de succes turnee muzicale: Beyonce şi Jay-Z i-ar putea întrece pe Madonna şi The Rolling Stones
0Chimia dintre Beyonce şi Jay-Z se va transpune de săptămâna viitoare şi pe scenă, odată cu debutul turneului „On The Run“. Cu încasări estimate la 100 de miloane de dolari, „On the Run Tour“ are toate şansele să devină al doilea cel mai de succes turneu al tuturor timpurilor, potrivit „Forbes“.
Ultimele luni nu au fost deloc uşoare pentru celebrii Beyonce şi Jay-Z, care au continuat să „hrănească“ pofta de scandal a presei internaţionale după incidentul de la „Gala Met Ball“, când Solange, sora mai mică a cântăreţei, l-a bătut pe interpretul piesei „99 problems“.
Odinioară, un cuplu model, Beyonce şi Jay-Z au devenit ţinta preferată a internetului, care s-a umplut de speculaţii pe seama celor doi cântăreţi. Zvonurile conform cărora Jay-Z ar fi înşelat-o pe mama copilului său (Blue Ivy Carter, în vârstă de doi ani - n.r.) au adus, inevitabil, în prim-plan subiectul divorţului, dar şi pe cel al eşecului turneului „On The Run“.
Cu toate acestea, se pare că lucrurile sunt puţin diferite faţă de ceea ce s-a scris în presă, iar Beyonce şi Jay-Z rămân în continuare unul dintre cele mai puternice cupluri din showbizz-ul american, atât pe plan personal, cât şi pe plan profesional.
Un studiu realizat de revista „Forbes“ demonstrează acest lucru. Turneul „On The Run“ este pe cale de a vinde un milion de bilete, ceea ce înseamnă un câştig total de 100 de milioane de dolari. Fiecare concert, din seria de 20 de spectacole programate în cadrul turneului, va aduce cuplului Beyonce -Jay-Z încasări de 50 de milioane de dolari. Preţul unui bilet „premium“ pentru un concert este de 500 de dolari.
Astfel turneul „On The Run“ depăşeste câştigurile realizate de Madonna, cu „Sticky & Sweet Tour“ (aproxiamtiv 408 de milioane de dolari), sau de veteranii The Rolling Stones, cu „Bigger Bang Tour“ (558 de miloane de dolari), şi se clasează pe locul doi, după turneul formaţiei U2, din perioada 2009-2011.
Postul de televiziune HBO a difuzat o serie de mini-episoade, de câte patru minute, cu fragmente din turneul cântăreţei americane „Beyonce: X10“.