Aşa că, uite ce a ieşit din folosirea aleatoarea a cuvintelor: oana, mărioara, zăvoranu, moartă, televiziune, mormânt, cimitir, vadim tudor, vrăjitoare, dezvirginare, swarovski, bani, craci, chiloţi, flori şi furat. Vreau să vă avertizez că nici titlul nu are vreo legătură cu articolul propriu-zis pentru că aşa e şi Oana, niciun titlul despre ea nu are legătură cu realitatea. Să începem:

Adevărul e că banii nu au miros. Poţi să îi faci cum vrei şi de unde vrei sau cu cine vrei. Nu contează! Important e să ai două doici din alea de import, din Thailanda, care să aibă răbdare să îi spele, să îi calce şi să îi împăturească cu grijă. Şi totuşi, într-o dimineaţă nici prea caldă, nici prea rece, Oana a simţit un miros ciudat. Venea de la bani. Dar nu pentru că erau murdari, aşa cum ar crede ăştia de nu au avut bani niciodată. Nu! Banii erau curaţi, dar ei miroseau pentru că peste noapte îi ţinuse ea în chiloţi. Preventiv. Să nu îi fure Mărioara în caz că ea aţipea şi nu mai era atentă.

Dar Mărioara, cucoană de treabă, vedetă TV pe coada fiică-si şi femeie de afaceri pe deasupra (ca mde, aşa e la noi: ori le faci pe toate, ori nu mai faci nimic), nu a mai apucat să simtă textura uşor umedă, foşnetul lor suav şi mirosul insinuant de mucegai al averii pe care Oana o ţinea între craci. Dar să nu o plângem. Nici pe una, nici pe cealaltă. Că amândouă s-au dat în stambă cât au putut până în ultima secundă când doamna mamă a murit creştineşte cu televiziunea la căpătâi.

Şi acum, după cum o ştim pe Oana fată respectuoasă cu tradiţiile şi vrăjitoarele, a venit şi vremea să facă cele cuvenite pentru trecerea Mărioarei de la statutul de mamă care nu o iubea, la mamă care i-a lăsat o căruţă de bani, deşi nu o iubea. Aşa că a făcut rezervare în Prime Time la Kanal D şi Acasă TV, iar pe ăştia de la ora cinci i-a chemat la o licitaţie. Live cine dă mai mult. Şi-a scos chiloţii transpiraţi de la bani şi nu a mai pus nimic pe ea că în faţa Domnului te prezinţi sinceră şi a plecat spre cimitir aşa cum face orice bun manager. E normal la urma urmei, trebuie să îi asigure cineva pe groparii de la cimitirul familiei Zăvoranu că business-ul va continua ca şi până acum. Doar că se vor face câteva schimbări de management.

De acum înainte se vor folosi doar flori de plastic reutilizabile, dar pe care clientul le va plăti ori de câte ori va avea nevoie. Florile naturale se interzic şi se introduc oferte speciale pentru cele de plastic bătute cu Swarovski. Lui Corneliu Vadim Tudor nu i se va permite accesul nici mort...

Citiţi continuarea articolului pe sereniti.ro

Un text semnat de Lidia Marinescu.

 


Lidia Marinescu este brand manager. Marketing. Sharp, edgy. Bitchy with a darling and lovely side. Sweet and sour. Make up heavy user. Social media addicted. Sun glasses aficionada. Dependentă de romenglish şi ciocolată cu rom. Motto personal: Viaţa nu îmi dă mie lămâi, eu îi dau lămâi vieţii. Şi 50 de votcă, sau de rom, sau de gin. Merge şi un strop de campari.