Zece zile până la semnătura electronică
0Direcţia Generală a Finanţelor Publice Vrancea precizează angajatorilor că, începând cu 1 iulie 2011, Declaraţia 112 privind plata contribuţiilor sociale, a impozitului pe venit şi evidenţa angajaţilor asiguraţi se va depune numai on-line, fapt pentru care este necesară obţinerea certificatului digital calificat pentru semnătura electronică.
De la 1 iulie Declaraţia 112 se va depune numai on-line. Certificatul digital calificat pentru semnătura electronică se obţine de la unul din cei trei furnizori de servicii de certificare acreditaţi în condiţiile Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, respectiv: Cert Sign SRL, Digi Sign SA, Trans Sped SRL.
"La unul dintre cei 3 furnizori de astfel de certificate, CertSign, costul certificatului digital şi al dispozitivului securizat pentru crearea semnăturii este de 47 de Euro, fără TVA. Certificatul digital este valabil un an. Pentru a putea semna electronic documente şi în anul următor clienţii Cert Sign. beneficiază de un preţ mai mic: 30 de Euro fără TVA", se arata pe site-ul companiei.
Important!
Cu un singur certificat pot fi semnate declaraţiile fiscale pentru mai mulţi contribuabili. Ultima declaraţie care se mai poate depune la ghişeu este cea aferentă lunii mai, cu termen de depunere de 25 iunie.