Cât sunt dispuşi să plătească părinţii cu venituri peste medie pentru produsele speciale dedicate copiilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Părinţii cu venituri peste medie, dispuşi să dea 1.000 de lei pentru cumpărături FOTO Adevărul
Părinţii cu venituri peste medie, dispuşi să dea 1.000 de lei pentru cumpărături FOTO Adevărul

În perioada sarcinii şi în primii trei ani din viaţă ai copilului, familiile din România cu venituri peste medie alocă bugete generoase pentru produsele şi accesoriile destinate celor mici. Concret, acestea cheltuiesc lunar între 1.000 şi 3.000 de lei, arată Maria Martac, reprezentanta unui magain online specializat în comercializarea de articole premium pentru copiii de până la 5 ani.

„Alimentele speciale pentru copii, hainele, accesoriile, mobilierul, jucăriile şi, în general, toate produsele destinate trusoului bebeluşului, se regăsesc în topul celor mai bine vândute articole din magazin. De asemenea, o pondere semnificativă din vânzări o au şi jucăriile pentru exterior sau produsele de curăţat bio, precum sunt detergenţii naturali pentru haine, jucării, parchet, fructe sau produsele de igienă pentru copii”, a declarat Marta Martac, director general al Bebikut.ro.

Aceasta a precizat că valoarea medie a unui coş de alimente pentru copii se ridică la aproximativ 250 lei.

„O singură comandă online se poate ridica şi la peste 500 lei dacă în coşul de cumpărături se adaugă obiecte vestimentare, scutece, jucării, accesorii sau produse de îngrijire şi depăşeşte valoarea de 1.000 de lei atunci când vine vorba de achiziţionarea de cărucioare, aparatură specială sau piese de mobilier pentru camera copilului”, a mai spus Marta Martac.

Potrivit reprezentantei magazinului online, valoarea coşului de cumpărături variază foarte mult şi în funcţie de veniturile familiei, persoanele cu venituri medii acordând mai multă importanţă alimentaţiei şi îngrijirii corespunzătoare a copilului decât jucăriilor, accesoriilor moderne sau pieselor de mobilier de ultimă generaţie.

„În ultimii ani am observat că majoritatea mamelor din România au devenit, la rândul lor, din ce în ce mai responsabile şi mai preocupate de menţinera sănătăţii şi a siluetei în perioada sarcinii. Astfel, viitoarele mame pun şi ele un accent din ce în ce mai mare pe o alimentaţie corectă, pe produsele speciale de îngrijire sau pe haine corespunzătoare, vânzările de pe acest segment înregistrând o creştere constantă, de la un an la altul”, a completat Marta Martac.

În ceea ce priveşte evoluţia vânzărilor din magazinele de specialitate destinate copiilor, în lunile noiembrie-decembrie, şi, în special, în perioada premergătoare Sărbătorilor de iarnă,  se înregistrează o creştere de peste 20% pe segmentul de cadouri şi jucării, atât în valoarea coşului mediu de cumpărături, cât şi în volumul comenzilor.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite