Promovează-ți cariera, nu angajatorul. Șapte moduri de a-ți modela brandul personal

0
0

Indiferent ca sunteți sau vreți să fiți antreprenor sau freelancer, branding-ul vă va ajuta foarte mult în activitatea voastră. Poți strânge o comunitate în jurul brandului vostru personal care să vă ajute și în promovarea activității voastre ulterioare. 

Primul pas este să vă dați seama că vă puteți modela brandul personal.
Primul pas este să vă dați seama că vă puteți modela brandul personal.

Puteți începe imediat cu ajustarea discursului, editarea semnăturii de e-mail și a profilului LinkedIn și o mai mare atenție la activitatea voastră în social media. În acest fel, vă veți obișnui să vă construiți brandul în mod atent și distinct față de angajatorul vostru. Realizarea faptului că aveți un brand personal și că puteți să vă modelați și să vă cultivați în mod proactiv brandul este primul pas esențial, notează Forbes. 

Primul pas este să vă dați seama că vă puteți modela brandul personal. 

Elaborați o prezentare care să reflecte cine sunteți și ce vă doriți acum

Mulți profesioniști vorbesc despre ei înșiși în funcție de angajatorul lor actual. Nu este nimic în neregulă cu asta, cu excepția faptului că sunteți o persoană distinctă, separată de angajatorul vostru, sunteți polivalent, astfel încât ați putea vorbi despre o multitudine de lucruri în afară de muncă și, în mod ideal, vreți ca oamenii să își amintească de voi și nu de job-ul vostru. Pentru a vă marca, vorbiți despre domeniul vostru de expertiză, descrieți-vă trecutul dincolo de legătura cu angajatorul și includeți ceea ce vă interesează acum. Un discurs fără legătură cu locul de muncă actual este esențial dacă doriți să vă schimbați cariera sau dacă sunteți între doi angajatori.

Oficializați-vă semnătura personală de e-mail

E-mailul vostru de serviciu este probabil marcat cu logo-ul angajatorului, site-ul web și poate chiar sloganul. Ar trebui să faceți același lucru cu e-mailul personal. Dacă nu aveți un site web, includeți profilul vostru de LinkedIn. Dacă nu aveți un logo sau un slogan, includeți citatul preferat pentru a vă evidenția personalitatea. Dacă munca voastră este publicată undeva - de exemplu, ați proiectat un site web sau ați publicat un blog - puteți include un link către acesta în semnătură. Semnătura de e-mail este văzută de nenumărate ori de către contactele voastre și, atunci când includeți materiale suplimentare, vă promovați marca, facilitând în același timp accesul persoanelor care doresc să afle mai multe informații.

Concentrează-ți profilul LinkedIn pe tine, nu pe angajatorul tău

În LinkedIn, titlul de sub numele vostru poate fi numele angajatorului sau funcția pe care o aveți în prezent, dar s-ar putea ca acest lucru să nu descrie domeniul vostru adevărat de expertiză. Este posibil ca angajatorul vostru să nu fie un nume cunoscut. Luați în considerare posibilitatea de a schimba numele companiei și funcția cu domeniul vostru real de activitate și expertiza funcțională. Dacă ați lucrat în mai multe industrii sau ați deținut diverse roluri, puteți evidenția mai multe domenii. Dacă aveți o abilitate specială care reprezintă un punct de vânzare cheie sau ceva ce doriți să folosiți mai mult, includeți-o în această secțiune. 

Curățați-vă activitatea din social media pentru a corespunde aspirațiilor voastre

Conținutul pe care îl creați precum și comentariile și perspectivele pe care le postați pe rețelele de socializare, toate acestea pun în evidență modul în care gândiți și ceea ce știți. Dacă sunteți atent la ceea ce împărtășiți, activitatea voastră pe rețelele de socializare este o altă modalitate de a vă marca ca fiind cunoscător sau pasionat de un anumit domeniu. Vocea pe care o folosiți oferă oamenilor o fereastră către personalitatea voastră, ceea ce reprezintă un alt element al brandului personal.

Scrieți conținut original pentru a vă împărtăși ideile și perspectivele 

Pe lângă postările de pe rețelele de socializare, puteți scrie pe un blog personal. Aceasta este o modalitate de a ajunge la oameni noi și de a vă promova expertiza și talentul de scriitor în general.

Vorbiți cât mai mult în public pentru a vă face vizibili

Dacă nu sunteți un scriitor, dar totuși doriți să vă împărtășiți experiența, vorbiți la o întâlnire sau la o conferință. Țineți o conferință sau participați la o dezbatere sau un podcast.  

Folosiți mass-media și publicitatea pentru a vă spori credibilitatea

Dacă puteți fi publicat într-o revistă sau pe un site recunoscut sau dacă puteți vorbi într-o conferință națională sau într-un podcast bine cunoscut, vă poate oferi mai multă credibilitate. Dacă sunteți subiectul unui articol, acea publicitate este o creștere a credibilității. A fi o sursă pentru articolul unui alt scriitor este un alt exemplu de mențiune media - de exemplu, sunteți un specialist în marketing digital și oferiți sfaturi unui jurnalist care relatează despre cele mai recente tendințe digitale.

.

Magazin


Ultimele știri
Cele mai citite