Tuning extrem la VW Jetta R-GT
0SEMA a reprezentat un prilej pentru Volkswagen sa prezinte versiunea R-GT a noii generatii de Jetta. Motorul de 2,5 litri si 150 CP standard nu a fost de ajuns pentru preparatorul californian HPA,
SEMA a reprezentat un prilej pentru Volkswagen sa prezinte versiunea R-GT a noii generatii de Jetta. Motorul de 2,5 litri si 150 CP standard nu a fost de ajuns pentru preparatorul californian HPA, care l-a inlocuit cu un 3,2 V6 de 250 CP, disponibil pe Golf R32. Insa modificarea nu a constat numai in schimbarea motorului, ci si in modificare acestuia, de la 250 CP la 550 CP, propulsorului fiindu-i adaugata cutia de viteze automata DSG si sistemul de tractiune integrala. Suspensia de curse si sistemul de franare performant Brembo incheie dotarile de top care duc masina spre performante extraordinare. La toate acestea se adauga designul modificat al spoilerelor si jantele din aliaj de 19 inch, pe care sunt montate pneuri Michelin ultraperformante. Interiorul este dominat de elementele specifice unei masini de raliuri, printre care se numara roll-bar-ul sau afisajul clasic pentru masinile de curse. De asemenea, pielea neagra de Alcantara si elementele din fibra de carbon domina habitaclul lui Jetta R-GT, o masina care a facut senzatie la evenimentul din Las Vegas.