Mercedes-Benz va comercializa maşini prin intermediul magazinelor online până la sfârşitul anului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania din Stuttgart propune un experiment pentru două ţări europene, Germania şi Polonia, ce presupune comercializarea de automobile prin intermediul magazinelor online. Astfel, Mercedes-Benz speră să facă un prim pas important în această direcţie, asigurându-şi un avans faţă de rivalii din segmentul premium.

Comunicatul oficial a precizat că oraşele ce vor găzdui acest experiment sunt Hamburg şi Varşovia, iar că vânzarea automobilului nu se va face exclusiv online, clientul fiind chemat pentru a perfecta termenii contractului la cel mai apropiat dealer Mercedes-Benz. Livrarea maşinii poate fi făcută în două feluri, fie la o reprezentanţa aleasă de client, fie la o destinaţie convenabilă acestuia, gest de care sunt responsabili oficialii mărcii.

În urma acestui experiment, Mercedes-Benz îşi doreşte să înţeleagă cât mai bine nevoile publicului ţintă, tot mai atras de mediile online şi implicit magazinele cu acest specific. De asemenea, oficialii mărcii speră să testeze şi deschiderea potenţialilor clienţi către acest tip de achiziţionare a unei maşini, pentru a-şi asigura un potenţial avans în faţa rivalilor premium în cazul în care viitorul aparţine reprezentanţelor online.

Cu toate acestea, clienţilor nu le vor fi negate drepturile de a testa înainte maşinile de care sunt interesaţi, opţiunea de test-drive fiind disponibilă prin programare fie la reprezentanţe, fie la locul de muncă sau domiciliul clientului. Oficialii mărcii nu vor să minimizeze în acest fel experienţa achiziţionării unui automobil premium ci să înlesnească acest proces pentru tinerii şoferi, foarte implicaţi în mediile online.

Magazinul Mercedes-Benz Connection Online va oferi toată gama de automobile ale constructorului german, acestea fiind preconfigurate cu opţiunile preferate de clienţii reprezentanţelor clasice.

Serviciul online de achiziţie se va extinde pe viitor şi în alte oraşe europene, dar tot sub formă de experiment, Mercedes-Benz susţinând clar că nu doreşte să facă dispărute clasicele reprezentaţe, care sunt principala interfaţă de contact între client şi firmă.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite