EVO IX, Mitsubishi cu muşchi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

la presiune mare, a unui convertor catalitic de ultimă generaţie, precum şi datorită reprogramării computerului de injecţie. Aceasta a fost singura modificare a performanţelor maşinii, care

la presiune mare, a unui convertor catalitic de ultimă generaţie, precum şi datorită reprogramării computerului de injecţie. Aceasta a fost singura modificare a performanţelor maşinii, care păstrează aceeaşi tracţiune integrală, aceleaşi suspensii, frâne şi suspensii ale modelului de bază. În ceea ce priveşte aspectul, pot fi remarcate noile jante cu cinci spiţe Speedline, un nou eleron din fibră de carbon, precum şi înlocuirea consolei centrale cu una specifică Ralliart. La interior au fost păstrate geamurile electrice, aerul condiţionat, scaunele Recaro, sistemul de alarmă şi cele patru airbaguri. Maşina ajunge la 100 km/h în 4,1 secunde şi atinge o viteză maximă de peste 260 km/h. Preţul de pornire este de 52.000 euro, iar livrările vor începe în septembrie.

Auto

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite