Lucruri pe care niciodată nu trebuie să le faci atunci când mergi la restaurant: mărturiile unei hostesse

Lucruri
pe care niciodată nu trebuie să le faci atunci când mergi la restaurant:
mărturiile unei hostesse

Lucruri pe care niciodată nu trebuie să le faci atunci când mergi la restaurant

Asumându-şi faptul că va deranja cu mărturiile sale, o tânără hostessă din Marea Britanie a vorbit despre cele mai deranjante lucruri pe care clienţii le fac atunci când vin în restaurant.

Ştiri pe aceeaşi temă

De multe ori se vorbeşte despre codul bunelor maniere sau de etichetă atunci când mergem într-un restaurant, cum comandăm sau cum folosim tacâmurile. Însă, dincolo de toate aceste reguli, este important şi modul în care relaţionăm cu personalul acelui local, scrie businessinsider.com. O hostessă britanică a dezvăluit cele mai deranjante obiceiuri ale clienţilor:

Îşi aleg singuri locul

„Acesta este cel mai enervant lucru. De ce aş mai fi eu acolo, dacă ar fi permis ca toată lumea să se aşeze oriunde doreşte? Treaba mea este să aşez oamenii, dar dacă crezi că poţi face o treabă mai bună decât mine, atunci eşti invitatul meu. Te poţi aşeza singur dacă locul este marcat cu numele tău“, a spus tânăra.

Mă întreabă dacă am uitat de comanda lui

Cel puţin o dată pe noapte cineva vine la standul meu şi mă întreabă dacă a fost înregistrată comanda pe care a făcut-o. Ştiu că eşti nerăbdător şi îţi este foame, dacă te-aş căuta, te-aş găsi, nu e nevoie să vii. Relaxează-te, nu am uitat de tine.

Vine în momentele cele mai aglomerate şi este frustrat că nu i se poate oferi o masă imediat

Este sâmbătă seara, în jurul orei 19.00. Avem muzica live, iar tu şi familia ta vreţi să ocupaţi o masă în restaurantul nostru. Credeţi că sunteţi singurii? Aceasta este literalmente cea mai aglomerată perioadă a săptămânii, iar tu te gândeşti să dai buzna şi să obţii o masă. Mai gândeşte-te. Data viitoare mai bine ai avea grijă să faci o rezervare.  

Vine cu un grup imens de prieteni şi se supără că nu există locuri apropiate

Sunt extrem de încântată că ai o familie atât de mare şi că v-aţi decis să luaţi masa împreună, dar este nevoie de timp pentru a pregăti o masă încăpătoare. Va trebui, probabil, să alăturăm două mese, pentru tine şi cei 13 veri ai tăi, aşa că trebuie să aveţi răbdare. Ca sugestie, data viitoare aţi putea face o rezervare.  

Mă tratezi cu superioritate

Îmi amintesc cât de importantă m-am simţit prima dată când fratele meu, care era chelner, m-a servit. M-am simţit instantaneu superioară lui, până când am primit un loc de muncă într-un restaurant. Crede-mă, sunt o persoană ca şi tine. Acesta este jobul meu, dar asta nu înseamnă că mă poţi trata cu lipsă de respect. Nu uita, eu sunt poarta de acces la o experienţă pozitivă în restaurantul în care te afli. Cel mai bine ar fi să ai o atitudine corectă, pentru a-ţi răspunde în acelaşi mod.

Rămâi mult timp aşezat la masă, după ce ai achitat nota

Crede-mă, chelnerii urăsc asta. Ştiu că poate îţi face plăcre să continui conversaţia sau vrei să te mai bucuri puţin de muzică live, dar masa ta ar putea fi dată cuiva care aşteaptă să-şi cheltuie banii. Am nevoie de acea masă pentru a-mi face treba. După ce achiţi nota, este timpul să pleci. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările