VIDEO!Premieră - Volkswagen Golf - a opta generaţie! FOTO

VIDEO!Premieră - Volkswagen Golf - a opta generaţie! FOTO

A opta generaţie VW Golf nu va fi confundată cu vreun alt model

S-a ridicat cortina de pe a opta generaţie Volkswagen Golf. O compactă care a evoluat mult mai mult decât sugerează designul conservator.

Ştiri pe aceeaşi temă

 
Este modelul cel mai bine vândut, în Europa, de mai bine de 40 de ani. Pe parcursul a 7 generaţii, Golf a convins peste 35 milioane clienţi, şi a reuşit performanţa de a stabili standardele clasei cu fiecare generaţie. Astăzi, însă, într-un univers în care clientul simte nevoia de a fi conectat tot mai mult la fluxul informaţional, tot ce valoriza pentru un automobil acum 10-15 ani, astăzi se pierde în irelevant. Prin urmare, misiunea de a stabili standarde este tot mai grea.
 
Din punct de vedere al designului exterior, vorbim despre o evoluţie. A opta generaţie VW Golf nu cred că va fi confundată cu vreun alt model. O linie ceva mai aerodinamică, grupuri optice faţă/ spate full LED, clasicile (deja) ornamente care vor să inducă idee unei evacuară duble... dar liniile desenate de Giugiaro în anii 70 se regăsesc şi în 2019 pe a opta generaţie.
 
O evoluţie/ revoluţie se regăseţte la interior. O planşă de bord extrem de curată, compusă din două display-uri, unul pentru tabloul de bord, unul pentru sistemul infotainment. S-a abandonat display-ul integrat în planşa de bord şi s-a optat pentru unul care ”se înalţă” din planşa de bord, cu o poziţionare uşor mai înaltă. la baza acestuia sunt se află o zonă touch care integrează comenzile pentru climatizare. Între gurile centrale de ventilaţie, poziţionate parcă o idee mai jos, se află un panou cu 5 butoane care oferă scurtături spre meniul sistemului infotainment... şi cam atât legat de butoane în noul Golf.

Este o generaţie care vine în echiparea standard cu faruri full LED şi grupuri optice spate LED. Pornirea motorului se va realiza de la buton, tabloul de bord chiar şi î versiunea de bază va fi un display de 8.25 inch. Modelul poate fi echipat cu două display-uri de 10.25 inch. Noul Golf renunţă la clasicele denumiri pentru nivelurile de echipare - Trendline, Comfortline şi Highline. Noile trepte aspiraţionale se vor numi - Golf, Life şi Style. 

În funcţie de nivelul de echipare, clienţii vor primi iluminarea ambientală cu până la 32 de nuanţe, posibilitatea de a integra wireless Apple CarPlay sau Android Auto, sistem audio Harman Kardon de 400 watt sau posibilitatea de a integra cheia maşinii în telefonul mobil şi astfel să deschizi/ închizi şi să porneşti maşina cu ajutorul telefonului. O funcţie utilă este reprezentată de posibilitatea de a transmite cheia membrilor familiei pe telefon, şi astfel pot şi ei utiliza maşina.
 
Este un model care va dispune de tehnologia Car2X - maşina poate primi informaţii de la alte modele echipate cu tehnologie similară de pe o rază de 800 metri, precum şi informaţii de la infrastructura rutieră. Toate aceste informaţii sunttransmise la rândul lor de către Golf 8 spre alte modele. 

Vorbim despre o maşină cu o lungime de 4.28 metri, o lăţime de 1.78 metri,  o înalţime de 1.45 metri. Ampatamentul este de 2.63 metri.

Încă de la debutul comercial vor fi disponibile 5 versiuni hybrid. Modelele vor fi echipate cu tehnologie pe 48V, un starter generator pe curea şi baterie litiu-ion. Trei versiuni vor fi echipate cu propulsoare TSI şi promit o reducerea consumului cu 10% conform noului standard de testare - WLTP. VW Golf eTSI va fi disponibil în cu 110 CP, 130 CP şi 150 CP. 

Vor exista şi două versiuni plug-in hybrid, una de 204 CP, iar cea de 245 CP va purta sigla GTE. Ambele modele vor fi echiate cu o baterie de 13 kWh, ceea ce le va permite rularea până la 60 km în modul EV. 
Premieră - Volkswagen Golf!

Benzină

La debutul comercial vor exista doar motorizări 1.0 TSI de 90 şi 110 CP şi 1.5 TSI de 130 şi 150 CP. Probabil, pe final de 2020 vor fi disponibile şi versiunile sportive cu propulsorul 2.0 TSI - Golf GTI şi Golf R.
 
Diesel
Da, Volkswagen are curajulsă vină cu propulsoare diesel, după ce a contribuit semnificativ la scăderea popularităţii acestora. Au dezvoltat un propulsor diesel de 2 litri complet nou. Va fi oferit în două versiuni - 115 CP şi 150 CP - ambele putând fi asociate cu o cutie manuală sau una automată cu dublu ambreiaj DSG. Versiunea de 150 CP poate fi echipată cu şi sistemul 4Motion. Noile motorizări diesel promit o reducere a emisiilor de NOx cu până la 80% şi o reducere a consumului cu până al 17%.
Va exista şi o versiune diesel sportivă - GTD
 
Gaz natural - CHG
Va exista şi o versiune cu propulsor 1.5 TGI ce va fi alientat cu gaz natural CNG.
 
Volkswagen a devoltat o cutie manuală cu 6 trepte special pentru modele cu tracţiune faţă, unitate care contribuie şi ea la reducerea emisiilor de CO2.
 
Volkswagen a dezvoltat un sistem avansat de condus semi-autonom pe care l-a botezat Travel Assist. Sistemul permite menţinerea maşinii pe banda de rulare până la o viteză de 210 km/h, pentru funcţionare, sistemul necesită ca şoferul să ţină o mână pe volan. În cazul în care după 15 secunde şoferul nu pune mâna pe volan sunt declanşate alarme sonore şi vizuale, iar dacă şoferul nu reacţioneză, maşina va opri singură.
 
Imagini din aceeasi galerie
Distribuie imaginea

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: