Fără brand turistic, Italia propune căsătoria sub balconul Julietei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Asemănările dintre apucăturile mioritice şi cele din Peninsulă au o asemănare covârşitoare când se vorbeşte de brand turistic. Ambele au fost denigrate, dar în Italia inţiativele locale demonstrează că nu au nevoie de brand.

Primăria din Verona a lansat recent o campanie de promovare a turismului în Verona, bazându-se probabil pe un concept împământenit de multă vreme: „Dragostea învinge totul".

Edilii locali propun turiştilor să se căsătorească în Verona (casa Julietei inclusă) cu toate că obţinerea actelor necesare pentru „marele pas" dă mari bătăi de cap mirilor.

Iniţiativa nu face parte din niciun proiect naţional şi chiar dacă primăria din Verona ar fi vrut, ar fi fost aproape imposibil. Italia nu are în acest moment un brand turistic bine definit, ci mai multe încercări eşuate din trecut.

Află povestea brandului turistic al Italiei şi cum te poţi căsători la Verona de pe adevarul.it

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite