Consumatorii pot alege oferta pe care o doresc dintre cele existente pe piaţă, indiferent de furnizorul pe care-l au în acest moment. Schimbarea furnizorului de energie electrică se face în mod gratuit, fără întreruperi în furnizare sau modificări de ordin tehnic.
 
E.ON a transmis informări în acest sens clienţilor şi totodată a publicat ofertele pe website-ul companiei, continuând să informeze şi în perioada următoare, potrivit reglementărilor în vigoare.
 
Fiind unul dintre cei mai importanţi furnizori integraţi de energie electrică, gaze naturale şi soluţii energetice pentru 3,3 milioane de clienţi din România, E.ON a pregătit produse şi servicii competitive, cu un preţ de furnizare corelat cu evoluţia pieţei de energie electrică:
 
  • E.ON Duo - aduce electricitate şi gaz împreună, pe un singur contract şi o plată unică şi este cel mai popular produs al nostru. Preţul de furnizare pentru gaz este 0,092 lei/kWh, plus un abonament de 0,30 lei /zi/loc de consum, iar pentru electricitate preţul de furnizare este de 0,265 lei/kWh, plus un abonament de 0,30 lei/zi/loc de consum;
  • E.ON Start Electric - o ofertă tip fără abonament, cu preţul de 0,33785 lei/kWh;
  • E.ON Home Electric - o ofertă tip cu abonament, cu un preţ fix de furnizare de 0,265 lei/kWh şi un abonament la energia activă de 0,4 lei/zi/loc de consum;
  • E.ON Assist Electric Plus este un abonament de electricitate la preţul de furnizare de 0,287 lei/kWh care include un pachet cu asistenţă şi intervenţii 24/7 pentru urgenţe la instalaţia electrică din casă şi un abonament de 0,59 lei/zi/loc de consum;
  • E.ON Green Home aduce electricitate de la soare, vânt şi apă, cu un preţ de furnizare de 0,335 lei/kWh. Clienţii pot contribui astfel la un viitor mai verde, prin reducerea amprentei de CO2 şi a consumului de hârtie, factura fiind emisă electronic, prin intermediul contului Myline.
 
Preţurile pentru produsele menţionate reprezintă preţuri de furnizare a energiei şi nu includ tarifele reglementate de transport, distribuţie, servicii de sistem, contravaloare certificate verzi, contribuţie pentru cogenerarea de înaltă eficienţă, TVA şi acciză.
 
Toate ofertele E.ON includ acces gratuit la o gamă variată de servicii rapide cum sunt: 
 
  • E.ON Myline – contul personal cu acces 24/7, se poate accesa de oriunde şi conţine informaţii utile despre contract. Se poate activa pe eon.ro/myline sau se poate descărca aplicaţia din AppStore, Google Play si AppGallery;
  • Ioana - asistentul virtual, disponibil prin apel gratuit la 0800 800 900 sau 0800 800 366, care oferă simplu şi rapid informaţii legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7;
  • E.ON eBooking - serviciul prin care se programează online vizita în magazinele E.ON;
  • Info SMS – serviciul prin care se poate afla suma de plată, se poate confirma o plată efectuată şi se transmite indexul autocitit;
  • eon.ro – site-ul companiei de unde se pot achiziţiona produse şi soluţii energetice şi unde se găsesc răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de energie.
 
Experienţa de 16 ani, poziţia de top pe care E.ON o are pe piaţa de energie, capacitatea operaţională şi financiară a companiei, reprezintă garanţia de a avea un partener de încredere pe termen lung, siguranţa continuităţii furnizării energiei şi servicii de calitate.
 
Mai multe informaţii utile despre liberalizare şi ofertele E.ON se găsesc la adresa www.eon.ro – secţiunea Energie, unde clienţii pot vizualiza, compara toate produsele noastre de electricitate şi gaze naturale şi pot semna online un nou contract, în 3 paşi simpli.