Clienţii îşi pot deschide conturi 100% online la CEC Bank, din ţară sau din străinătate

Clienţii îşi pot deschide conturi 100% online
la CEC Bank, din ţară sau din străinătate

CEC Bank oferă posibilitatea deschiderii contului exclusiv online FOTO Adevărul

Banca de stat CEC Bank lansează procesul de contractare online, la distanţă a  serviciilor bancare, prin lansarea pachetului „Bun venit”, în contextul în care băncile reduc interacţiunea cu clienţii din cauza epidemiei de coronavirus.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pachetul „Bun venit” include un cont curent, emiterea unui card de debit şi acces la Mobile Banking. Contul curent şi accesul la Mobile Banking se activează instant, după finalizarea procesului de înregistrare online, iar cardul se emite si se trimite prin poştă la adresa indicată.

„Extinderea serviciilor şi a bazei de clienţi inclusiv prin atragerea de clienţi la distanţă, din România şi din diaspora este parte din planul de afaceri al CEC Bank, agreat cu Comisia Europeană în procesul de aprobare a majorării de capital, în condiţii de piaţă. Deschiderea conturilor de la distanţă, 100% online, fără deplasări la ghişeele băncii şi fără hârtii este parte din soluţia pe care o oferim celor pentru care timpul este o resursă preţioasă”, a declarat Bogdan Neacşu, preşedinte director general al CEC Bank.

Pentru deschiderea 100% online a contului se accesează pagina dedicată de pe site-ul cec.ro şi se parcurge fluxul pentru activarea serviciilor. Sunt necesare cartea de identitate românească, un telefon mobil sau un calculator cu camera video şi cu acces la Internet.

Serviciile bancare pot fi accesate atât de clienţii din România, cât şi de cei din diaspora.

Pentru deschiderea de conturi de la distanţă, CEC Bank se bazează atât pe algoritmi de inteligenţă artificială pentru recunoaşterea  actelor de identitate cât şi pentru recunoaştere facială, dar şi pe o verificare personală, realizată de către angajaţi ai băncii, în cadrul unui scurt apel video. Lansarea serviciilor bancare de la distanţă a presupus dezvoltarea platformei IT necesare folosind atât resurse interne, cât şi servicii specializate din surse externe, precum soluţiile pentru recunoaşterea datelor şi pentru recunoaştere facială. De asemenea, pentru serviciile de inrolare online, CEC Bank a colaborat cu un start-up românesc, FintechOS.

Comisioanele de administrare sunt ZERO pentru clienţii care au un rulaj lunar de peste 700  de lei, altfel aplicându-se un comision de 5,9  lei/lună. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările