Măsuri pe Aeroportul Otopeni pentru evitarea cozilor la orele de vârf: un ghişeu suplimentar pentru poliţiştii de frontieră a fost montat vineri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania Naţioanlă Aeroporturi Bucureşti (CNAB), care administrează cele două aeroporturi din zona Capitalei, a luat primele măsuri pentru a reduce aglomeraţia de la orele de vârf pe Aeroportul Otopeni, vizibilă în ultima perioadă, şi a montat un ghişeu suplimentar, vineri, cu două posturi pentru poliţiştii de frontieră, alte două ghişee urmând să fie montate până la finalul acestei luni, a anunţat compania.

  Aeroportul Internaţional Henri Coandă, sau Otopeni, este cel mai mare aeroport din România şi a înregistrat în prima jumătate a acestui an o creştere a traficului cu 16,5% faţă de aceeaşi perioadă din 2015, până la 4,91 milioane pasageri, iar la orele de vârf se înregistrează cozi importante pe fluxul de ieşire din ţară.

Cozile se înregistrează mai ales la controlul documentelor de către poliţia de frontieră. Compania care administrează Aeroportul Otopeni a decis măsuri păentru fluidizarea tranzitului.

"În colaborare cu instituţiile abilitate, conducerea CNAB a dispus reorganizarea şi repoziţionarea unor ghişee pentru controlul trecerii frontierei de stat, ceea ce a generat optimizarea nivelului de control pentru posturile actuale ale Poliţiei de Frontieră. Totodată, pentru a sprijini activitatea Poliţiei de Frontieră, echipele CNAB au montat un ghişeu suplimentar pentru controlul frontierei de stat, creându-se două noi posturi pentru controlul trecerii frontierei, care au devenit deja operaţionale în cursul zilei de astăzi. De asemenea, CNAB va monta, în cursul lunii august, alte două ghişee, care vor genera patru posturi noi de control", a anunţat compania, într-un comunicat.

Conducerea companiei care administrează aeroporturile din zona Capitalei a dispus şi reconfigurarea întregii zone alocate Poliţiei de Frontieră. Astfel, poliţiştii de frontieră vor avea la dispoziţie încă aproximativ 100 metri pătraţi pentru reorganizarea fluxurilor de pasageri care ajung la ghişeele de control al trecerii frontierei.

"Astfel, prin fluidizarea fluxurilor de pasageri, se va evita eventuala aglomeraţie care ar putea să apară în orele de vârf", menţionează compania.

Măsura vine în contextul în care aeroportul Otopeni ar putea intra, în 2016, în categoria aeroporturilor cu un trafic anual de peste 10 milioane de pasageri, dacă ritmul de creştere a numărului de călători se menţine şi în lunile următoare.

Pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă au operat 37 de companii aeriene în prima jumătate a acestui an, care au transportat pasageri către 92 de destinaţii.

Anul trecut, pe aeroportul din Otopeni s-au operat în jur de 100.000 de aterizări şi decolări, mai mult decât pe toate celelalte aeroporturi din ţară luate la un loc.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite