Magistrala 6: Lucrările pentru linia de metrou spre Aeroportul Otopeni au început

0
Publicat:

Metrorex a publicat studiul lucrărilor la metroul Magistrala 6: 1 Mai - Tokyo, spre Otopeni, după o verificare a lucrărilor efectuată de către directorul general al societății, Mariana Miclăuș.

foto hartă metrou Magistrala 6
Lucrările pentru linia de metrou spre Aeroportul Otopeni au început:

Potrivit Clubului Feroviar, au început lucrările de turnare a betonului și de armare la grinda de ghidaj la viitoarea stație de metrou „Aeroport Băneasa”, precum și organizarea și aprovizionarea piloților forați, arată comunicatul de presă remis marți de Metrorex.

Lângă viitoarea Stație Tokyo și în vecinătatea Aeroportului Băneasa, au început activitățile de organizare a șantierului aferent centrului coordonator cu rol administrativ, denumit „sit principal” dedicat lucrărilor de structură de rezistență pentru Lotul 1.1: 1 MAI – TOKYO, din cadrul proiectului major de interes public „Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă (Magistrala 6. 1 MAI – OTOPENI): decopertări, măsurători topografice, pregătirea împrejmuirii cu gard, potrivit Ziare.com.

În plus, sursa citată mai menționează și faptul că pentru viitoarea stație „Gara Băneasa” s-a realizat studiul manual al fundației stației și s-au efectuat operațiuni de dezinsecție, dezinfecție dar și deratizare.

Metrorex mai specifică și faptul că la viitoarea stație „Piața Montreal”, s-au efectuat măsuri topografice și a fost demolată placa superioară a structurii subterane identificate pe amplasamentul stației.

De asemenea, la această stație s-au instalat și 469 de metri de gard între parc și carosabil, o poartă pentru acces auto și una pentru acces pietonal și s-au mai efectuat și 239 de metri de excavații pentru sondare pentru rețele de utilități. 

Sursa citată a mai comunicat și faptul că au început lucrările și pentru interstația Aeroport Băneasa – Tokyo; aici s-au îndepărtat 27 m gard existent și s-au instalat 94,5 m de gard de împrejmuire de șantier și s-au făcut sondaje de utilități.

La viitoarea stație Pajura au continuat activitățile de igienizare, s-au instalat 288 metri de gard, au continuat săpăturile pentru sondaje rețele utilități și s-au mobilizat utilajele pentru realizarea testului de permeabilitate a terenului, test în derulare iar la viitoarea interstație 1 Mai Pajura se fac pregătirile pentru testul de permeabilitate” mai menționează compania Metrorex în cadrul unei postări pe Facebook. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite