Articol publicitar

Când implicarea face diferenţa: Investiţiile Kaufland pentru o Românie durabilă

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
x

Pentru al patrulea an la rând, Kaufland România a fost numită Cea mai sustenabilă companie din România. Recunoaşterea vine ca urmare a implicării şi a investiţiilor majore din zona proiectelor cu impact la nivel de economie, comunitate şi de mediu.

Compania şi-a asumat încă de la intrarea pe piaţa locală aplicarea principiilor sustenabilităţii în toate ariile de acţiune, cu siguranţa că acestea sunt căile pentru o dezvoltare durabilă şi o economie circulară.

Kaufland a obţinut primul loc în topul celor mai sustenabile companii din ţară, cu 99 de puncte din 100, conform analizei realizate de agenţia de consultanţă The Azores şi prezentate în cadrul ediţiei Romania CST Index de anul acesta.

Evaluarea s-a realizat pe baza celui mai recent Raport de sustenabilitate Kaufland România, care oferă o analiză complexă a activităţii companiei în perioada martie 2020 - februarie 2021, din perspectiva investiţiilor în portofoliul de produse, dezvoltat cu responsabilitate şi grijă pentru nevoile consumatorilor, în mediul de lucru şi politica de resurse umane, preocuparea faţă de mediu, lanţul de aprovizionare şi, nu în ultimul rând, proiectele cu impact în comunitate, unde compania a investit cel mai mare buget de până acum.

Printre cei mai mari angajatori din România

La nivel de resursă umană, Kaufland România este unul dintre cei mai mari angajatori din ţară. Compania a generat peste 68.000 de locuri de muncă cu normă întreagă în România, direct, indirect şi indus, echivalentul a aproximativ 1,3% din forţa de muncă naţională. Echipa Kaufland numără în prezent peste 15.000 de angajaţi, iar venitul minim brut este de 3.650 de lei, cu 60% mai mare faţă de salariul minim naţional. Mai mult, valoarea financiară totală a beneficiilor oferite angajaţilor în perioada de raportare a fost de peste 84,5 milioane de lei.

Cel mai mare suporter al producătorilor locali

Kaufland este cel mai mare suporter al producătorilor, fermierilor şi furnizorilor locali. În anul financiar 2020, dintr-un total de aproximativ 2.900 de furnizori ai hipermarketurilor Kaufland, 2.400 au fost furnizori locali. 81% din cheltuielile cu furnizorii au fost direcţionate către furnizori români, iar valoarea totală a cheltuielilor directe cu furnizorii locali a fost de 1,9 miliarde de euro. În plus, din toate cele peste 24.000 de produse alimentare disponibile în portofoliul Kaufland România, mai bine de 15.700 articole sunt de origine naţională.

Investiţii record în comunitate: aproape 35 milioane lei

Bugetul total al investiţiilor cu impact la nivel comunitar realizate de Kaufland România în anul financiar 2020 a depăşit 34,7 milioane de lei. Compania a  încheiat parteneriate cu aproape 80 de ONG-uri din ţară, alături de care a susţinut şi implementat 127 de proiecte sociale şi de mediu. Mai mult, retailerul a demarat 2 programe de finanţare, prin care oferă granturi nerambursabile organizaţiilor neguvernamentale din România. Astfel, numărul total al beneficiarilor direcţi şi indirecţi a depăşit totalul de aproape 5 milioane de oameni.

Grijă pentru resurse, cu gândul la generaţiile viitoare

Compania este un militant activ pentru un consum echilibrat al resurselor, cu grijă faţă de mediu şi generaţiile viitoare. De unde investiţii constante în energie verde, reducerea consumului de plasticului, instalaţii de reciclare şi valorificare a deşeurilor.

Astfel, consumul de energie electrică din surse regenerabile (MWh) pentru magazinele Kaufland a atins pragul de 97,6% în intervalul martie 2020 - februarie 2021. Totodată, investiţiile în proiecte de reducere a consumului de energie au depăşit valoarea de 8.000.000 lei. Compania a alocat un buget total de peste 31 milioane de lei în instalaţii de reciclare pentru clienţi, evitând eliminarea a 33.629 tone de deşeuri. Tot în anul financiar 2020, Kaufland România a reuşit să diminueze intensitatea energetică cu 3,8% ccomparativ cu 2019 şi să-şi scadă emisiile cu 4,3%.

Mai multe informaţii despre impactul deciziilor sustenabille luate de companie şi povestea tuturor celor au tranformat aceste decizii în realitate, găsiţi în Raportul de sustenabilitate Kaufland România 2020.

x
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite