Cum arată prima casă renovată de echipa Visuri la cheie în sezonul 5 FOTO

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În prima ediţie a noului sezon „Visuri la cheie“, echipa de arhitecţi şi designeri au transformat complet o locuinţă din localitatea Călineşti.

Sezonul 5 „Visuri la cheie“ a avut miercuri, 12 septembrie, premiera la Pro TV cu o nouă echipă şi un nou prezentator. Actorul Corneliu Ulici este gazda emisiunii, în timp ce din echipa veche a rămas doar designerul Adela Pârvu,  căreia i s-au alăturat designerul Cristina Joia şi arhitecţii Ciprian Vlaicu şi Valentin Ionaşcu. 

În prima ediţie, echipa a adus bucurie şi speranţă familiei Popa din din localitatea Călineşti, judeţul Prahova. În numai trei săptămâni, au reuşit să transforme complet o locuinţă şi să le schimbe destinul unor oameni cu care viaţa a fost dură.

Florin Popa a trecut în ultimii ani prin încercări care i-au schimbat complet viaţa, însă a făcut întotdeauna totul pentru familia lui şi pentru cele două fete, Amalia şi Ayana. Viaţa lui şi a soţiei lui, chiar dacă s-a lovit de diverse obstacole, părea să aibă o traiectorie frumoasă şi începuse să prindă contur. Cei doi au început construcţia unei case în care să-şi poată creşte în condiţii decente copilul, iar soţia a rămas însărcinată cu cea de-a doua fetiţă. Din nefericire, aceasta a avut complicaţii în timpul sarcinii şi a suferit o intervenţie chirurgicală pe care părea că a depăşit-o cu bine. Timpul a trecut şi Ayana a venit pe lume, însă la scurt timp după naştere, mama a decedat.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, peste 1,1 milioane de telespectatori au urmărit „Visuri la cheie“, iar în minutul de maximă audienţă, de la 20.48, emisiunea a adus în faţa televizoarelor peste 1,4 milioane de români. Totuşi, potrivit cifrelor de audienţă publicate de Paginademedia.ro, la nivel naţional, Pro TV a fost pe locul doi, după Kanal D, care a scos cu Exatlon 1,2 milioane de privitori. La nivel urban, „Visuri la cheie“ a ocupat locul fruntaş, cu 561.000 de orăşeni, iar la o distanţă mică a fost Exatlon, cu 542.000 de privitori. Podiumul a fost completat de serialul „Fructul oprit“, de la Antena 1, cu 537.000 de telespectatori. „Visuri la cheie“ s-a distanţat la nivel comercial, cu peste 300.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în timp ce show-ul de la Kanal D a avut 260.000 de telespectatori, iar Antena 1 puţin peste 200.000. 

Miercurea viitoare, de la 20.30, echipa „Visuri la cheie“ ajungr în localitatea Miceşti la familia Dinuţă.

Înainte

După

   

Înainte

După