Experimentele Facebook şi Google ne vor arăta dacă actuala generaţie mai vrea să se uite la TV sau nu
0Facebook şi YouTube au miliarde de ore de video, aşa că vor să se extinde dincolo de internet pentru a face şi mai mulţi bani.
În timp ce Facebook foloseşte videoclipurile ca o pârghie de a face şi mai mulţi bani din publicitate, Google trebuie să ţină YouTube ca o platformă care se poate autosusţine cu banii produşi. Tocmai de aceea, a şi anunţat YouTube TV, cu un preţ de 35 de dolari pe lună, ca să ai acces la posturi TV live. Ca multe alte funcţionalităţi, e disponibil doar în SUA, iar în alte ţări va trebui să negocieze cu canale locale.
YouTube TV ar trebui să fie alternativa pe care o au cei care renunţă la abonamentul clasic la cablu şi folosesc internetul pentru divertisment. Pe lângă Netflix, HBO, Hulu şi ce oferă YouTube deja, versiunea pentru TV aduce fix televiziunile care până acum n-au fost adunate într-o singură platformă de streaming. Noul serviciu permite, desigur, înregistrarea transmisiunilor, în cloud, astfel că limita de spaţiu dispare.
YouTube TV va funcţiona pe platformele pe care funcţionează aplicaţia obişnuită şi vine la pachet cu conţinutul original listat la Red Originals.
De cealaltă parte este Facebook cu o colecţie impresionantă de videoclipuri realizate de utilizatori (sau producători de conţinut profesionali). Reţeaua şi-a extins prezenţa prin soluţii software pentru Samsung şi Apple TV. Facebook Video este una destul de simplă, evident, iar după autentificare ai acces la videoclipurile publicate de prietenii tăi sau cele publice. Vor fi şi cele recomandate de Facebook, distribuite de prieteni, topuri şi urmărite recent. Nu-i chiar o soluţie pentru lipsa televiziunii, dar poate fi o alternativă la YouTube, ceea ce Facebook şi urmăreşte.