„Walkman îmbuteliat“: Sony îşi „îneacă“ cel mai nou MP3 player pentru o campanie de publicitate memorabilă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Sony are un nou MP3 player din seria Walkman, dar faţă de altele acesta e rezistent la apă. Cum promovezi însă aşa ceva într-un magazin obişnuit? Ei bine, nu îl promovezi printr-o metodă clasică, asta-i sigur.

Ultimul MP3 player Walkman din seria W a Sony nu este radical schimbat faţă de alte modele, dar rezistă la apă. Pe un raft obişnuit de magazin nu poţi promova însă aşa ceva, nu poţi să torni apă pe el şi să vezi dacă mai funcţionează apoi, aşa că japonezii au fost de acord cu o idee nouă: vând gadgetul direct într-o sticlă cu apă, scrie The Verge.

În Noua Zeelandă, colaborând cu compania de publicitate DraftFCB, Sony a decis că e cazul să încerce o altfel de campanie de publicitate. A băgat noul MP3 player într-o sticlă cu apă şi l-a scos la vânzare, promovându-i în acelaşi timp cea mai utilă şi interesantă funcţie. A venit chiar şi cu o denumire pentru acesta, este „Walkman îmbuteliat“.

Vânzarea propriu-zisă a început la sălile de fitness şi la piscinile interioare. O sticlă cu un Walkman costă însă mai mult decât o apă obişnuită, ce-i drept, chiar mai mult decât o sticlă de Evian. Campania de promovare este în videoclipul de mai jos.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite