ParkLake are aplicaţie de shopping, ca să ştie mereu unde eşti şi ce îţi poate vinde

0
Publicat:
Ultima actualizare:
ParkLake, vedere din parc.
ParkLake, vedere din parc.

Centrul comercial ParkLake lansează o aplicaţie de shopping pe care s-o foloseşti când îl vizitezi. Firesc, va colecta informaţii despre preferinţele tale, dar ar putea furniza şi recomandări bune.

Aplicaţia ParkLake, conform unui comunicat de presă remis „Adevărul“, a fost gândită să ofere soluţii de marketing inteligent şi interacţiuni directe cu clienţii aflaţi în mişcare. Face asta prin analizarea traseului şi a intereselor generale ale vizitatorilor pe baza datelor anonime colectate prin infrastructura WiFi. În final, aplicaţia devine un „panou“ publicitar pe care primeşti recomandări, informaţii despre reduceri şi alte bonusuri pe care magazinele din centrul comercial ar vrea să le dea pentru a atrage clienţi.

„Experienţa este una individuală, hiper-personalizată şi adaptată interesului fiecărui vizitator“, se mai arată în comunicatul oficial. Chiar dacă pare că este o binefacere pentru clienţi, este un concept lansat în urmă cu câţiva ani şi sub diverse forme încă de atunci. Apple are şi hardware pentru aşa ceva încă din 2013. Informaţiile din ParkLake vin pe primul ecran al aplicaţiei, dar vor fi şi notificări de fiecare dată când vizitezi centrul comercial.

Aplicaţia e disponibilă pe Android şi iOS şi este dezvoltată de Fullscreen Digital. Aceeaşi companie a realizat şi sistemul de monitorizare a clienţilor prin ParkLake. Poate fi o soluţie foarte bună în cazul în care urmăreşti reduceri şi să ştii de noile produse înaintea altora. Este însă un mijloc de profilare privind preferinţele tale. Ar trebui să fii obişnuit cu asta de la reclamele personalizate livrate de Facebook şi Google, experienţa fiind acum extinsă în offline, în centre comerciale, supermarketuri şi alte magazine.

Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!

parklake aplicatie
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite