Telekom, noul sponsor principal al echipei naţionalei de fotbal

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Sunt Iulian Anghel, editor Adevărul, şi consider că este penibil să specific sursele fotografiilor
FOTO Sunt Iulian Anghel, editor Adevărul, şi consider că este penibil să specific sursele fotografiilor

Federaţia Română de Fotbal a anunţat semnarea parteneriatului strategic în urma căruia grupul de companii Telekom devine sponsorul principal al echipei naţionale de fotbal a României.

Comunicat:

Parteneriatul dintre Federaţia Română de Fotbal şi Telekom este valabil pentru o perioadă de doi ani, cu posibilitate de prelungire.

Parteneriatul cu Telekom marchează prima implicare a grupului pe piaţa sportivă sub noul brand şi prevede bonusuri de performanţă sportivă, aspect ce confirmă viziunea comună pe care o împărtăşesc Federaţia Română de Fotbal şi Telekom Romania despre ceea ce înseamnă evoluţia fotbalului şi a organizaţiei suport care face jocul posibil.

Federaţia Română de Fotbal s-a transformat într-un partener credibil şi foarte atractiv pentru piaţa de business din România. Prin calitatea şi numărul parteneriatelor deja semnate, FRF a demonstrat, şi va arăta acest lucru în continuare, că îşi urmăreşte consecvent obiectivul strategic de a asigura cele mai bune condiţii pentru performanţă tuturor echipelor reprezentative şi tot sprijinul necesar echipei naţionale de seniori în perspectiva  Campionatului European din 2016 şi a Campionatului Mondial din 2018.

“Federaţia Română de Fotbal primeşte astăzi alături un partener deosebit de important care împărtăşeşte valorile şi principiile pe care ni le-am asumat în drumul spre performanţă. Telekom Romania devine sponsorul principal al echipei naţionale de fotbal şi, astfel, confirmă viziunea noastră privind dezvoltarea fotbalului din România. Sunt convins că ne vom bucura împreună de cele mai frumoase rezultate ale „tricolorilor” şi îi vom face pe români să fie mândri de performerii ei!Bun venit, Telekom România, în familia fotbalului românesc!”

Răzvan Burleanu, Preşedintele Federaţiei Române de Fotbal

„Telekom şi Echipa Naţională de Fotbal împărtăşesc aceleaşi valori: fair-play, integritate, dorinţa puternică de a reuşi. Este o onoare să fim sponsorul principal al reprezentantei naţionale la fotbal şi să susţinem echipa pe drumul spre victorie, alături de milioanele de suporteri români. Pentru Telekom, fotbalul este rege. Ca urmare, oferim clienţilor noştri, în exclusivitate, cele mai bune competiţii de fotbal, precum Euro 2016, UEFA Champions League şi UEFA Europa League. Hai România!”

Nikolai Beckers, CEO al grupului de companii Telekom Romania

Sport

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite