Postul de secretar al Zalăului, scos la concurs. Care sunt condiţiile de înscriere şi până când se depun dosarele

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Postul de secretar al municipiului Zalău este scos la concurs la şase luni de la preluarea funcţiei, prin interimat, de către directorul executiv al Direcţiei administraţie publică locală.

Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a anunţat organizarea unui concurs pentru ocuparea postului de secretar al municipiului Zalău, cei interesaţi putându-şi depune dosarele până în 6 februarie la sediul ANFP.

Funcţia a devenit vacantă în vara anului trecut, odată cu pensionarea lui Stelian Potroviţă, cel care a ocupat acest fotoliu timp de 26 de ani. La acea vreme, municipalitatea a decis ca până la organizarea unui concurs, funcţia să fie preluată prin interimat de către Claudia Ardelean, directorul executiv al Direcţiei Administraţie publică locală.
Candidaţilor li se cere să aibă studii superioare în ştiinţe juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, cel puţin 7 ani vechime în specialitatea studiilor.

Mai puteţi citi:

Primăria se împrumută în bancă pentru a treia oară. Credit de 30 de milioane pentru cofinanţarea investiţiilor europene

Investiţia de 5 milioane de lei cu care autorităţile îşi propun să rezolve criza locurilor din creşe

Zalău



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite