Primăria se aliniază standardelor internaţionale. Servicii eficiente şi de calitate în relaţia cu publicul

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Autorităţile locale din Călăraşi se aliniază strandardelor internaţionale în ceea ce priveşte sistemul de lucru cu publicul. Punerea în practică impune realizarea mai multor paşi, printre care şi instruirea funcţionarilor publici de la ghişeu care răspund zilnic solicitărilor cetăţenilor.



Încă din luna octombrie, Primăria Călăraşi a demarat activitatea de promovare a documentelor şi a procedurilor în cadrul implementării Sistemului de Management al Calităţii, conform SR EN ISO 9001:2008. Aceste activităţi sunt coordonate de către managerul public Daniela Gheorghe şi sunt supervizate de către primarul municipiului, Daniel Ştefan Drăgulin. „Ulterior perioadei de implementare a acestui sistem al managementului calităţii va fi iniţiat procesul de certificare a Primăriei Municipiului Călăraşi în acest domeniu, care durează câteva luni, certificarea urmând, aşadar, să se realizeze în cursul anului 2015”, a anunţat Primăria Călăraşi.

Sistem de Management al Calităţii

Un Sistem de Management al Calităţii implementat şi certificat cu succes în cadrul Primăriei Călăraşi va asigura îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei serviciilor publice.
Sistemul de Management al Calităţii SR EN ISO 9001:2008 reprezintă un standard internaţional care conţine criterii pentru proiectarea, documentarea, implementarea şi certificarea unui Sistem de Management al Calităţii, orientat spre respectarea, de către serviciul public furnizat, a tuturor cerinţelor cetăţenilor.

Implementarea şi certificarea în cadrul Primăriei Municipiului Călăraşi a Sistemului de Management al Calităţii în conformitate cu cerinţele standardului internaţional SR EN ISO 9001:2008 conferă foarte multe avantaje, puncte forte pentru instituţie, cum ar fi: simplificarea şi degrevarea proceselor administrative, simplificarea şi eficientizarea circuitului documentelor; obţinerea unui punctaj foarte mare pentru cererile de finanţare în vederea accesării Fondurilor Structurale; îmbunătăţirea imaginii instituţiei şi a credibilităţii sale în societate; creşterea motivaţiei angajaţilor situaţi la toate nivelurile ierarhice ale instituţiei.

Vă recomandăm şi:

Discuţii. Locuinţele de serviciu pentru medici, mărul discordiei între Primărie şi Consiliul Judeţean

Reviziile sunt în grafic. Primăria, pregătită să încălzească locuinţele a 483 de călărăşeni

FOTO Gheorghe Dobre, de trei ori primar la Modelu: „I-am pus pe toţi la muncă, nu la stat cu mâna întinsă!”

Călăraşi

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite