Personalul medical de la spitalul din Călăraşi, evaluat de pacienţi. Ce trebuie să facă cetăţenii
0În evaluarea personalului medical din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Călăraşi se va ţine cont şi de opinia pacienţilor. Anunţul a fost făcut marţi, 5 aprilie, de către managerul unităţii medicale.
Bogdan Mihai a împărţit formulare tuturor călărăşenilor care au venit pentru consulaţii în cadrul unităţii medicale. Pacienţii vor trebui să răspundă la întrebări legate de modul în care se face comunicarea cu medicii şi cu asistentele şi vor da calificative în ceea ce priveşte disponibilitatea acestora. Mesajul despre această iniţiativă a fost postat de manager pe pagina sa de socializare:
"Comportamentul cadrelor medicale este un subiect intens dezbătut. Ţin însă să spun tuturor că orice lucru bun începe cu un respect. Reciproc. Întotdeauna când vorbeşti cu cineva ai două opţiuni. Să îl respecţi sau să nu.
La Spitalul Judetean de Urgenta Dr.Pompei Samarian Calarasi nu mai există decât prima opţiune.
Să respecţi şi să fii respectat.
Începând de astăzi, fiecare persoană care vine la noi este rugată să completeze un formular care să ne ajute să evaluăm personalul din perspectiva comunicării şi a disponibilităţii.
Dacă doriţi să putem rezolva lucrurile care încă nu funcţionează bine, vă rog să completaţi corect formularul pe care l-am conceput. Tot acolo puteţi trece şi lucrurile sau oamenii care v-au plăcut atunci când ne-aţi vizitat.
Formularul are drept scop de a corecta ce este de corectat, dar şi de a-i evidenţia pe cei dintre noi care tratează pacientul cu respectul cuvenit. Vă mai rog însă ceva. Nu uitaţi să îi respectaţi şi dumneavoastră. Vă mulţumesc!", a anunţat Bogdan Mihai pe pagina sa de socializare.
Vă recomandăm să citiţi şi:
Avertisment al experţilor americani: În ce condiţii s-ar putea întoarce războiul în favoarea Rusiei